تاریخ انتشار: 1397/08/02 20:27
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 124887

هادی خادم: مسئولین کمک کنند نیم نگاهی به صعود داریم/ هواداران قشقایی در همه جای ایران هستند

کاپیتان تیم فوتبال قشقایی شیراز ابراز امیدواری کرد که در صورت حمایت مسئولین، این تیم بتواند لیگ برتر شود.
هادی خادم: مسئولین کمک کنند نیم نگاهی به صعود داریم/ هواداران قشقایی در همه جای ایران هستند

 هادی خادم کاپیتان قشقایی شیراز در گفتگو با فرتاک ورزشی درخصوص بازی با گل گهر سیرجان گفت: از ابتدای هفته میدانستیم بازی سختی با تیم گل گهر داریم. تیمی که بهترین خط حمله ایران را دارد و صدر جدول است. در این بازی سه بار از تیم حریف عقب افتادیم اما با تلاش بچه ها و کادر فنی و حمایت هواداران پرشورمان به بازی برگشتیم حتی در دقایق پایانی میتوانستیم گل برتری را به ثمر برسانیم که با بدشانسی این اتفاق نیفتاد.

وی درخصوص هدف این فصل قشقایی گفت: تیم ما را اکثرا بچه های بومی استان تشکیل میدهد. شاید ۷۰ درصد بازیکنان سابقه بازی در لیگ یک را نداشتند که تا اینجای کار فکر میکنم نتایج خوبی گرفته باشیم ولی رفته رفته بازی ها فشرده و سخت تر میشود. اگر مسئولین به کمک ما بیایند و ما را حمایت کنند میتوانیم نیم نگاهی به صعود داشته باشیم.

خادم در پاسخ به این پرسش که رمز موفقیت آنها در امتیازگیری مقابل تیم‌های قدرتمند چه بوده نیز گفت: در بازی با مس کرمان حق ما باخت نبود. کمترین حق ما مساوی بود. ولی دو تیم بادران و گل‌گهر را میتوانستیم شکست بدهیم که متأسفانه موقعیت ما در دقایق پایانی بازی به گل تبدیل نشد‌. رمز موفقیت ما همدلی و‌ رفافتی که بین بازیکنان و کادرفنی بوده است. حمایت هواداران را‌ نباید نادیده بگیریم که همیشه و در هرجای ایران حامی تیمشان هستند.

کاپیتان قشقایی درباره آینده این باشگاه گفت: این فصل، پنجمین سال است که با تیم قشقایی هستم. در هر سال پیشرفت هایی را در باشگاه و تیم میبینم. در رأس باشگاه آقای نجف‌ پور خیلی برا تیم و ایل بزرگ قشقایی زحمت میکشند. بنده یقین دارم اگر مسئولین استانی تیم را حمایت کنند به زودی استان فارس نماینده ای پر قدرت در لیگ برتر کشور خواهد داشت.

‌‌او در پاسخ به اینکه آیا مسئولین از قشقایی حمایت می‌کنند یا خیر نیز گفت: حمایت مسئولین از فوتبال فارس نسبت به استان های دیگر بسیار ناچیز است. من به عنوان نماینده بازیکنان از مسئولین خواهشمندم که تا دیر نشده به کمک تیم قشقایی بیایند. الان باید حامی تیم باشند نه زمانی که کار از کار گذشته است.‌ استان فارس و شیراز پتانسیل دو یا سه تیم لیگ‌ برتری را دارد اگر مسئولین و مردم بخواهند.‌

‌ وی باتمجید از هواداران قشقایی گفت: از بازیکنان و کادرفنی تیم تشکر میکنم که بدون حاشیه فقط و‌ فقط تمرکزشان روی تیم است.‌‌ ما در هر بازی میانگین ۸ هزار هوادار داریم که این تعداد هوادار در لیگ یک کم سابقه بوده است. حتی تعدادی از تیم های لیگ برتری هم اندازه ما هوادار ندارند!‌

کاپیتان قشقایی در خاتمه عنوان داشت: من دست بوس هوادارانی هستم که در این ۵ سال من و تیمم را حمایت کردند. از آنها میخواهم که در آینده هم یار دوازدهم ما باشند.‌ دوست دارم این را هم اضافه کنم که پر شورترین و خاص ترین هوادارهای ایران را ما داریم.‌ ‌ما‌چه بازنده باشیم چه برنده هوادارانمان تیم رقیب و تیم خودشان را تشویق میکنند. این از خصوصیات ایل بزرگ قشقایی است.

مصاحبه: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2om8gv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابراهیم طالبی: هدفم لیگ برتری کردن قشقایی است/ همدلی رمز موفقیت تیم ما است
سرمربی قشقایی شیراز مطرح کرد؛