تاریخ انتشار: 1397/11/15 18:21
امیدوارم با صعود در پایان فصل، بتوانیم زحمات کارگران شریف ایرالکو را جبران کنیم؛
کد خبر: 111264

پورمحمد: کلین شیت های اخیر تیم حاصل تمرکز کادرفنی روی کار دفاعی بوده است

پورمحمد: کلین شیت های اخیر تیم حاصل تمرکز کادرفنی روی کار دفاعی بوده است

دروازه بان تیم فوتبال آلومینیوم اراک که در ۴ بازی اخیر دروازه تیمش را بسته نگه داشته است تمرکز کادرفنی روی کار دفاعی تیم را مهم ترین عامل رقم خوردن عملکرد مناسب دفاعی آلومینیوم در هفته های اخیر دانست.

به گزارش وبسایت رسمی باشگاه آلومینیوم اراک، مسعود پور محمد، ضمن بیان این مطلب افزود: در نیم فصل دوم با تمرکز کادر فنی بر روی کار دفاعی موفق شدیم عملکرد خوبی به ثبت برسانیم و با تلاش مدافعان و زحماتی که آقای قلعه نویی، مربی دروازه بانهای تیم، کشید گلی را در چهار بازی اخیر دریافت نکردیم.

وی در ادامه در خصوص عملکرد کلی تیم و نتایج آن خاطرنشان کرد: به نظر بنده تا به اینجا نتایج خوبی به دست آورده ایم و حتی میتوانستیم از این هم بهتر نتیجه گیری کنیم، ما در دو بازی بیرون از خانه نیم فصل دوم هم شانس پیروزی را داشتیم ولی موفق نشدیم به این مهم برسیم، در ادامه تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

دروازه بان تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد کار کردن با کادرفنی فعلی تیم تصریح کرد: کمالوند مربی بزرگی است و کادرفنی به خوبی به تمامی مسائل اشراف دارد، تلاشهای بسیاری برای آماده سازی هر چه بهتر تیم چه از ناحیه سرمربی و چه از سوی مربیان انجام می شود تا بتوانیم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم و به لطف خدا یکی از تیم های صعود کننده باشیم.

پورمحمد اضافه کرد: در حال حاضر تمرینات تیم با نظم مناسبی پیگیری می شود و در پست ما نیز آقای قلعه نویی تمرینات منظم و به روزی را در نظر گرفته و ما را به مرز آمادگی رسانده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: لازم می بینیم از مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه که تلاش بسیاری برای رسیدن تیم به موفقیت انجام می دهند تقدیر و تشکر کنم، آنها تمام توان خود را به کار بستند تا تیم بدون حاشیه به کار خود ادامه دهد و اکثر شرایط را برای درخشش تیم فراهم کرده اند، علاوه بر این وظیفه ماست قدردان کارگران زحمتکش شرکت آلومینیوم باشیم که با تلاش شبانه روزی خود ما را در راه صعود یاری می کنند، امیدوارم در پایان فصل جواب الطاف این عزیزان را بدهیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pd56r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی خارج از خانه آلومینیوم ده نفره/صعود یک پله ای،آغاز کار فراز