تاریخ انتشار: 1396/06/04 13:25
به نکونام پیشنهاد گپ زدن در جایگاه ویژه را می‌دهم؛
کد خبر: 186634

افاضلی: فهرست تیم ۷ جای خالی دارد/ صبا فعلا نمی‌تواند مدعی صعود باشد!

سرمربی تیم صبای قم گفت:‌ به جواد نکونام پیشنهاد می‌‌دهم به جای نشستن روی نیمکت مربیگری به جایگاه ویژه برویم و گپ بزنیم.
افاضلی: فهرست تیم ۷ جای خالی دارد/ صبا فعلا نمی‌تواند مدعی صعود باشد!

هومن افاضلی در مورد انتخاب تیم صبای قم اظهار داشت: من مربی هستم و باید کار کنم از سوی دیگر با توجه به تغییراتی که در باشگاه صبا انجام گرفته به نظر می‌رسد این باشگاه سامان گرفته باشد و احساس می‌کنم می‌توانم به این تیم کمک کنم تا شاید دوباره به لیگ برتر برگردد.

وی در مورد اینکه واقعاً می‌توان صبا را به عنوان یکی از مدعیان صعود دانست، گفت: در حال حاضر تصور چنین شرایطی بعید است. این تیم فعلاً نمی‌تواند مدعی صعود باشد کار بسیار سختی در پیش داریم ابتدا باید نفرات مدنظرمان را جذب کنیم و بدانیم با توجه به بازیکنانی که حضور دارند چه ترکیبی می‌توان برای تیم ایجاد کرد.

افاضلی در مورد اینکه فهرست صبای قم چند جای خالی دارد، گفت: تیم ما 7 بازیکن بزرگسال می‌تواند جذب کند و اگر لازم باشد می‌توانیم با جذب سهمیه فیفا تعداد بازیکنان مورد نظر را به 10 بازیکن برسانیم. اما نمی‌خواهیم هر بازیکنی را هم به هر قیمتی به دست بیاوریم.

سرمربی تیم صبای قم در مورد تقابل با جواد نکونام در اولین دیدار اظهار داشت: نکونام هم که فعلاً روی نیمکت مربی‌گری تیمش ننشسته است ما شاید در این بازی هم هر دو به روی سکو برویم و به جای نشست روی نیمکت مربی‌گری از جایگاه ویژه بازی را ببینیم. من این پیشنهاد را به نکونام خواهم داد به جای اینکه روی نیمکت بنشینیم برویم در جایگاه ویژه و با همدیگر گپ بزنیم. من و نکونام سال‌ها در تیم ملی با هم بودیم و اکنون بعد از سال‌ها خوب است که با یکدیگر گپ و گفتی داشته باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jnryl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی خونه به خونه-صبای قم؛ جدال مربیان سابق تیم ملی!
اولین چراغ سبز نکونام یا افاضلی؛

خونه به خونه تشنه موفقیت با کاپیتان نکو
بابلی ها به این تیم امیدوار باشند؛