تاریخ انتشار: 1396/07/14 18:32
صحبت‌های بی‌پرده سرمربی سردار بوکان در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 179524

پیروز قربانی: بازیکنان دیگر به باشگاه اعتماد ندارند/ آینده خوبی برای سردار نمی‌بینم/ بعد از 2 سال نمی‌دانم مالک باشگاه کیست/ همین الان حاضرم از بوکان بروم!

سرمربی تیم فوتبال سردار بوکان نسبت به تعطیلی تمرینات این تیم توضیحاتی را ارائه داد.
پیروز قربانی: بازیکنان دیگر به باشگاه اعتماد ندارند/ آینده خوبی برای سردار نمی‌بینم/ بعد از 2 سال نمی‌دانم مالک باشگاه کیست/ همین الان حاضرم از بوکان بروم!

 پیروز قربانی سرمربی تیم فوتبال سردار بوکان در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص شرایط این باشگاه گفت: تیم ما اوضاع خوبی ندارد. فکر می کنم این شرایط از یک ماه پیش شروع شده است و هر هفته ۱-۲ جلسه تمرین تعطیل می شود که قطعا روی شرایط فنی تیم ما تاثیر می گذارد. به نظر من تیم ما الان باید جزء دو تیم اول گروه بود و نتیجه نگرفتن تیم دلایلی دارد. وقتی که وعده و وعید داده می شود به بازیکنان و به وعده و وعید ها عمل نمی شود، انگیزه ای برای تمرین و بازی کردن برای بازیکنان باقی نمی ماند. اگر تیم تا به الان حفظ شده است بخاطر شخص من و بازیکنان تیم بوده است که جمع شدیم و برای خوشحال کردن هواداران واقعی سردار تلاش کردیم ولی واقعا نمی شود کار کرد چون از روز اول به بازیکنان وعده و وعید داده اند که عملی نشده است و دیگر بازیکنان به باشگاه اعتماد ندارند و بخاطر شرایط بد مالی تمرینات تعطیل شده است.

وی ادامه داد: اینکه یک تیم هوادار دارد به تنهایی کافی نیست. تیم اول باید از لحاظ فنی قوی باشد که تیم ما از لحاظ فنی تیم خوبی است ولی حاشیه هایی که اطراف تیم وجود دارد باعث می شود که تیم ما نتیجه نگیرد. متاسفانه هواداران سردار نمیدانند چه مشکلات زیادی وجود دارد و فقط آن ها روز بازی را می بینند و فکر می کنند همه چیز خوب است و تیم باید نتیجه بگیرد، ولی با این وضعیت من آینده خوبی برای سردار نمی بینم.

سرمربی سردار بوکان افزود: نمیدانم مسئولین تیم چکار می خواهند بکنند، من بعد از ۲ سال مسئول اصلی این تیم را نمیشناسم و مالک اصلی باشگاه نمیدانم چه شخصی است. همه خود را مسئول و مالک می دانند ولی وقتی شرایط مالی پیش می آید کسی را نمیتوان دید و در روز بازی مسئولین زیادی هستند کنار تیم که بعد از پایان بازی دیگر آن ها را نمی بینیم.

وی خاطر نشان کرد: مدیرعامل تیم هم بر اساس قول هایی که میدهند، به بازیکنان قول می دهد که متاسفانه عملی نمی شود و باعث می شود اعتماد بازیکنان از بین برود. بازیکنان تیم تمام تلاش خودشان را می کنند که هواداران و مردم بوکان دلسرد نشوند ولی وقتی بازیکنی که هزار کیلومتر از شهر خودش فاصله دارد و برای یک تیم تلاش می کند انتظار دارد پولی که قرار است بگیرد که نسبت به سایر تیم ها خیلی کمتر است سر موقع پرداخت بشود که متاسفانه اتفاق نمی افتد.

قربانی ادامه داد: اشتباهی که من انجام داده ام این است که سطح توقع را برده ام بالا، تیمی که سال گذشته برای ماندن می جنگید را مدعی کردم و الان تیمی که دو هزار مشکل دارد همه انتظار صعود دارند ازش که من میگویم این تیم با این همه مشکل اگر در لیگ دو بماند کار بزرگی کرده است.

وی افزود: شهرداری بندر عباس با اقتدار صدر جدول است ولی بازی مقابل ما خودشان هم می دانند که ما با اختلاف باید می بردیم آن ها را، که این قدرت تیم سردار را نشان می دهد، ولی متاسفانه مشکلاتی که وجود دارد اجازه موفقیت به تیم نمی دهد و مردم هم اطلاع ندارند از بیشتر این مشکلات.

وی با دلخوری بیشتری گفت: همین الان راضی هستم از این تیم بروم، چون در زندگی ام مشکل پیش آمده با این وضعیت ولی به دو دلیل دارم ادامه می دهم. اول بخاطر هواداران عزیز بوکان که بدون هیچ چشم داشتی تیم خودشان را دوست دارند و حمایت می کنند از تیم خودشان. دوو بازیکنان تیم که بیشتر آن ها بخاطر من آمده اند و اگر من بروم نامردی است در حق آن ها. باید ببینیم در چند روز آینده چه اتفاقی می افتد، ولی با وعده و وعید کار درست نمی شود و باید تکلیف مشخص شود.

قربانی ادامه داد: بازی بعدی ما مقابل صنایع طلایی سمنان است که متاسفانه تیم ما تمرین نداشته در این چند روز و تیمی که تمرین نکند در بازی با مشکل رو به رو می شود، الان تمرکز من باید روی مسائل فنی باشد ولی با این وضعیت شده گزینه آخر من. الان باید ببینم تیم تمرین می کند یا خیر! باید ببینم مشکل بازیکنان چه چیزی است! باید با مدیرعامل صحبت کنم، من باید الان مطالعه کنم تا روز به روز بهتر شوم که با این شرایط چنین کاری نمی توانم بکنم.

سرمربی سردار بوکان در خاتمه گفت: تیم ما ۱۶-۱۷ بازیکن بزرگسال دارد و اگر برایشان مشکلی پیش بیاید باید از بازیکنان در پست های غیر تخصصی خودشان استفاده کنیم. ۱۰ بازیکن زیر ۲۳ سال داریم که ۹ نفر از آن ها بوکانی هستند که با این کار می خواهیم به آینده فوتبال بوکان خدمت کنیم، اگر مشکلات مالی تیم ما حل شود قطعا نتایج خوبی کسب می کنیم.

مصاحبه: امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45xn9d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروز قربانی: از یک بازی کثیف 3 امتیاز گرفتیم/ مثل همیشه داور 2 پنالتی برای ما نگرفت
سرمربی سردار بوکان در گفتگو با فرتاک ورزشی؛