تاریخ انتشار: 1397/11/07 23:13
کد خبر: 112266

مدیرعامل داماش تهران: اشتباه من اجازه همکاری به این مربی بود / کاملاً با صداقت رفتار کردیم اما صداقتی ندیدیم

مدیرعامل داماش تهران به گفت وگوی یکی از مربیان سابق این تیم که در فرتاک ورزشی منتشر شده بود واکنش نشان داد.
مدیرعامل داماش تهران: اشتباه من اجازه همکاری به این مربی بود / کاملاً با صداقت رفتار کردیم اما صداقتی ندیدیم

سید آرش ریاضی مدیر عامل تیم داماش تهران در گفت وگو با فرتاک ورزشی  گفت:  اخیرا مصاحبه ای از یکی ار مربیان قبلی داماش در رسانه  فرتاک منتشر گردیده که کاملا در حق این مجموعه بی انصافی شد چرا که این مربی بار ها و بارها از بنده تقاضا کرده بود تا بتواند به مجموعه ما اضافه بشود و این فصل یکی از بدترین تصمیمات اشتباه بنده بود که اجازه همکاری به ایشان دادم چرا که ما کاملا با صداقت رفتار کردیم اما صداقتی ندیدم چرا که قبل از آمدن این مربی ما تیم خود را جمع کرده بودیم وتمام کارها انجام شده بود .

وی افزود: متاسفانه با امدن این مربی وحدت و یکپار چگی  تیم ما از بین رفت و بعد از اتفاق هایی که در محموعه افتاد بنده از ادامه همکاری با  ایشان صرفه نظر کردم اگر اول فصل انتخاب درستی انجام میدادیم صدرصد ما هم یکی از تیم های صعود کننده بودیم و تا آخر  این دوستی من با ایشان حفظ می شد .

ریاضی در ادامه گفت: بنده هیچ وقت بعد از  جدایی این مربی جایی حرف نزده بودم و اجازه هم به کسی هم نداده بودم که پشت سر این مربی حرف بزند اگرچه با کارهایی این شخص انجام داده بود میتوانستیم خیلی کارها انجام دهیم ولی از انجا که ما باشگاه اخلاق مداری هستیم دوست نداریم که پشت شخصی حرف بزنیم چرا که مجموعه ما انقدر بزرگ هست که نیازی نیست پشت کسی حرف بزنیم .

مدیرعامل داماش تهران در پایان سخنان خود گفت: با چنین مصاحبه هایی هیچ کس به جایی نخواهد رسید و در آخر امیدوارم که هر مربی زمانی که در باشگاهی فعالیت میکند از او تعریف و تمجید میکند و زمانی که از باشگاه میرود شروع به بد گفتن از ان باشکاه میکند . نمک نخوریم نمکدان بشکنیم  و بدانیم که عز وت ذلت دست خداست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rgb9y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آرش ریاضی: سال آینده با نام داماش تهران در لیگ دو شرکت می‌کنیم

احسان گنجی: آرش برهانی معرفت را در حق ما تمام کرد
مهاجم داماش تهران در گفتگو با فرتاک ورزشی؛