تاریخ انتشار: 1397/11/26 23:49
کد خبر: 109916

شهدای رزکان در جایگاه امن / ایذه ای ها کلافه از ناداوری ها

شهدای رزکان در جایگاه امن / ایذه ای ها کلافه از ناداوری ها
شهدای رزکان در جایگاه امن / ایذه ای ها کلافه از ناداوری ها

هفته هشتم لیگ سه فوتبال ایران با شکست تیم فوتبال سینا صنعت ایذه مقابل تیم شهدای کرج به پایان رسید.

در این بازی که در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد سفیدپوشان سینا صنعت ایذه با نتیجه ۱ بر ۰ مغلوب میزبان خود شهدای کرج شد.

در حالیکه تیم فوتبال سینا صنعت ایذه در نیمه اول توپ و زمین را در اختیار داشت و دو موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادند دو تیم با نتیجه ۰ بر ۰ به کار خود در نیمه اول پایان دادند، شوت سرکش و دیدنی سید مهرداد رحمانی مهاجم زهردار تیم سینا صنعت که با واکنش عالی هادی زرین ساعد دروازبان سابق استقلال و فعلی شهدای کرج همراه بود.

شروع نیمه دوم روی غفلت بازیکنان سینا صنعت در دقیقه ۴۷ و صحنه مشکوک، علی فتحی مهاجم شهدای رزکان  کرج موفق به گشودن تیم ایذه شد تا این تیم شهدای کرج بر خلاف جریان بازی نیمه اول یک بر صفر پیش بیافتد.

شاگردان سلحشور بعد از دریافت گل حملات زیادی داشتند تا جاییکه باز مهرداد رحمانی روی یک حرکت انفجاری دروازه شهدای کرج را باز کند اما کمک اول این دیدار با زدن پرچم خیلی زود شادی سینا صنعت را برهم زد

در این دیدار باز هم ایذه ای ها اعتقاد داشتند که داور با آنها  نامهربان بود و اکثر دقایق بازی در سوت های خود به سود شهدای رزکان البرز زد تا جاییکه بازیکنان تیم میزبان بعد از بازی روی گل، پنالتی صد در صد سینا صنعت چند صحنه تاثیر گذار اعتراف داشتند و اذهان داشتند هر دو کمک به سود آنها پرچم زدند.

از نکات قابل توجه این صحنه های بحث برانگیز ناظر بازی بود که عنوان داشت ناظر داوری حضور داشت و قطعا با داور و کمک‌هایش برخورد خواهد شد.

آیا برخورد کردن و اشتباه هات تاثیر گذار نتیجه بازی عوض خواهد شد بجای بخورد کمیته داوران نسبت به چینش داوران دقت زیادی داشته باشند تا نماینده فدراسیون نگوید کمیته داوران برخورد خواهد کرد.

سینا صنعت ایذه در هفته نهم و پایانی نیم فصل اول لیگ سه فوتبال ایران روز چهارشنبه اول اسفند ماه میزبان تیم بهیمن باتیس اصفهان خواهد بود و شهدای رزکان البرز مهمان تیم پاراگ تهران خواهد بود

خبرنگار: فیروز بیگلری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pwxjl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جمع شده بودیم تا شهدای رزکان را لیگ دویی کنیم اما در گام آخر بدشانس بودیم