تاریخ انتشار: 1396/12/05 10:52
کد خبر: 158742

سرمربی آبی اناری ها خبر از آمادگی وینگر فرانسوی تیمش داد

سخنان والورده در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خیرونا
سرمربی آبی اناری ها خبر از آمادگی وینگر فرانسوی تیمش داد

در هفته بیست و پنجم لالیگا، بارسلونا شنبه در دربی کاتالونیا میزبان خیرونا رده هشتمی است. این اولین بازی بارسلونا پس از تساوی ارزشمند مقابل چلسی در لیگ قهرمانان است. ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا که در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد، صحبت هایی را پیرامون شرایط تیمش و جدال با خیرونا مطرح کرد.

به گزارش MundoDeportivo، والورده در ابتدای صحبت هایش اشاره ای به تشابه سبک خیرونا با چلسی کرد. وی سپس درباره استفاده از سیستم چرخشی، وضعیت عثمان دمبله و جرارد پیکه صحبت کرد. سخنان والورده در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خیرونا به شرح زیر است:

اگرچه خیرونا و چلسی دو تیم متفاوت هستند و در دو لیگ مختلف بازی می‌کنند، اما هر دوی آن‌ها از سیستم بسیار ویژه‌ای (۳-۵-۲) استفاده می‌کنند. تیم‌های بسیاری به این گونه بازی می‌کنند. اتلتیکو مادرید و لاس پالماس نیز با همین روش بازی کرده‌اند. برای اینکه این روش باعث می‌شود به اهدافتان برسید و موفق شوید.

اتفاقات بازی اسپارتاک مسکو و اتلتیک بیلبائو؟

شرایط سختی است و همه ما تحت تأثیر قرار گرفته‌ایم. مخصوصاً برای من؛ برای اینکه این اتفاق در بیلبائو رخ داده است. این مسئله جدی است، برای اینکه ما درباره فوتبال صحبت می‌کنیم. این چیزی است که فوتبال را لکه دار می‌کند.

دمبله؟

فکر می‌کنیم او آماده است و به همین دلیل نامش را در لیست قرار دادیم. خواهیم دید او چه مدت می‌تواند بازی کند.

حضور سرجی روبرتو در جام جهانی؟

نمی‌خواهم در کار مربیان دیگر دخالت کنم، برای اینکه دوست ندارم کسی این کار را در قبال من انجام بدهد. سرجی را با دفاع کناری دیگری در دنیا عوض نمی‌کنم؛ او برای ما بهترین است.

پیکه دیروز به خاطر احتیاط تمرین نکرد. در هفته پیش رو، سه بازی داریم؛ یعنی ۹ امتیاز. باید قدم به قدم پیش برویم. ابتدا، بازی فردا که حساسیت خودش را دارد. ممکن است چند تغییر به وجود بیاید؛ برای اینکه چند بازی پشت سر هم داریم.

آیا آرتور را دوست دارید؟

اسمش چیست؟ فکر کردم او بازیگر است. آرتور در تیم دیگری است. بازی‌اش را می‌بینم، مانند خیلی‌های دیگر.

سرنخی به ماشین و خیرونا نخواهم داد. او مسی را مهار کرده بود اما فکر نمی‌کنم او شخصیت و سبک بازی تیمش را زیاد تغییر بدهد. آن‌ها تیم غیر قابل پیش بینی‌ای هستند. بازی خیرونا با سویا، بیلبائو و دیگر تیم‌ها را دیده‌ام. ماشین رو به جلو حرکت می‌کند و تلاش می‌کند شما را بترساند.

دو بازی خانگی مقابل آلاوز و ختافه داشتیم که باعث شد دچار سختی شویم؛ برای اینکه آن‌ها خیلی نزدیک به هم بازی می‌کردند. اگرچه سلایق زیادی وجود دارد، اما مقابل چلسی بسیار خوب بازی کردیم.

سه امتیاز بازی فردا بسیار مهم است. برای اینکه این بازی یک دربی است. بازی‌ها کمتر و کمتر می‌شوند و امتیازات مهم هستند.

در باشگاهی که ما هستیم، همیشه بحث درباره بسیاری از مسائل وجود دارد. دوست داشتم مقابل چلسی قرار بگیریم و مقابل آن‌ها به پیروزی ۵-۰ برسیم اما آن‌ها تیم خوبی هستند.

در هفته پیش رو سه بازی داریم. اما فعلاً به بازی با اتلتیکو مادرید فکر نمی‌کنیم. برای انجام این کار، باید روی بازی بعدی تمرکز کنید.

دنیس سوارز بازی نمی‌کند برای اینکه ۱۱ بازیکن در زمین حضور دارند و نام ۱۸ بازیکن وارد لیست می‌شود. اگر می‌شد نام یک نفر دیگر را به لیست اضافه کرد، شاید نام دنیس وجود داشت. اتفاق ویژه‌ای در خصوص او رخ نداده است.

این بازی یک دربی است. در موقعیت تعیین کننده و حساسی قرار داریم. در انتظار حمایت هوادارانمان هستیم.

حضور مسی و سوارز در سیستم چرخشی؟

این احتمالی است که آن را افشا نمی‌کنم. به دلیل اهمیتشان و به دلیل اهمیت بازی‌ها، این دو به طور کامل بازی کرده‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rjjmz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اظهارات سرمربی بارسلونا پس از پیروزی مقابل ایبار