تاریخ انتشار: 1401/01/23 23:30
کد خبر: 23401

زمان خداحافظی تونی کروس از فوتبال معلوم شد

تونی کروس، هافبک رئال مادرید در مورد زمان بازنشستگی به هم‌تیمی‌های خود در رختکن این تیم اطلاع داده است.
زمان خداحافظی تونی کروس از فوتبال معلوم شد

تونی کروس در هشت سال اخیر یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید بوده و نقش مهمی در رقم خوردن یکی از بهترین مقاطع تاریخ این باشگاه داشته است. حالا تونی کروس که در سال 2014 و از بایرن مونیخ راهی رئال مادرید شد، 32 ساله شده و البته به نظر می‌رسد قصد دارد خیلی زود و حدود یک سال دیگر برای همیشه با دنیای فوتبال وداع کند.

ادواردو ایندا، خبرنگار اسپانیایی مدعی شد تونی کروس در مورد آینده تصمیم نهایی خود را گرفته و از این بابت به قطعیت رسیده است. به نظر می‌رسد تونی کروس روز گذشته ‌به هم‌تیمی‌های خود در رختکن رئال مادرید اعلام کرد که سال آینده و در پایان فصل 23-2022، آخرین فصل او به‌عنوان بازیکن در ترکیب رئال مادرید خواهد بود و او در پایان فصل آتی قصد دارد از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

تونی کروس یک سال پیش اعلام کرد دیگر تمایلی به بازی کردن برای تیم ملی آلمان ندارد و با عرصه ملی نیز خیلی زود وداع کرد. البته تونی کروس در سال‌های اخیر بارها اعلام کرده بود که قصد ندارد طولانی مدت به فوتبال بازی کردن ادامه دهد و زودتر از دیگر بازیکنان بازنشسته می‌شود. بی تردید رئال مادرید در صورت از دست دادن تونی کروس در سال بعد، یکی از مهره‌های ارزشمند خود را در اختیار نخواهد داشت و باید برای جذب یک هافبک خلاق در سال‌های آتی اقدام کند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36eale

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراف کروس: بایرن مونیخ تیم برتر زمین بود