تاریخ انتشار: 1395/06/30 18:24
کد خبر: 260327

حاشیه دیدار استقلال - ذوب‌آهن/ بازیگر جنجالی در اردوی آبی‌ها و استقبال اندک هواداران

در آستانه شروع دیدار استقلال و ذوب‌آهن تعداد کمی از هواداران در ورزشگاه حضور دارند.

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال در حالی از ساعت 19:30 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود که هنوز از سوی تماشاگران استقبال خوبی به عمل نیامده است.

*بازیکنان تیم استقلال که در هتل المپیک اردو زده بودند و نزدیک ورزشگاه حضور داشتند، ساعت 17:50 دقیقه وارد ورزشگاه شدند.

*نوید محمدزاده، بازیگری که با مدل لباس‌هایش حسابی جنجالی شده بود و البته سال گذشته موفق شد سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را کسب کند در اردوی آبی‌پوشان حضور داشت. محمدزاده با اتوبوس استقلالی‌ها وارد ورزشگاه شد.

*جو خوبی در تیم استقلال حاکم است و بازیکنان این تیم با روحیه در ورزشگاه حضور یافتند که پس از ورود مورد تشویق تعداد اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه قرار گرفتند.

*بازیکنان ذوب‌آهن که با لباس‌های قرمز رنگ در اردو حضور داشتند و محل اقامت آنها در هتل المپیک بود، پس از رسیدن به ورزشگاه با همان لباس‌ها وارد زمین شدند که با اعتراض هواداران هم همراه بود.

*ترکیب تیم ذوب‌آهن هم برای این بازی مشخص شد که حمید عرفانی، علی حمام، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، مهرداد قنبری، محمدرضا حسینی، مهدی مهدی‌پور، محمد ستاری، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی و جری بنسون از ابتدا برای این تیم به میدان می‌روند.

منبع: تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48okgw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نوید محمد زاده بازی استقلال ذوب آهن را در آزادی میبیند