تاریخ انتشار: 1398/01/12 11:58
کد خبر: 104959

فرشید پاداش؛ آقای گل لیگ یک، ناکام لیگ برتر!

آقای گل فصل گذشته لیگ یک به ناکام بزرگ لیگ برتر تبدیل شده است.
فرشید پاداش؛ آقای گل لیگ یک، ناکام لیگ برتر!

فرشید پاداش، مهاجم 28 ساله‌ی زاده‌ی کهگیلویه و بویراحمد که در فصل 96-97 با 17 گل آقای گل لیگ دسته اول شد، در فصل جدید پیراهن پارس جنوبی جم را در لیگ برتر به تن کرد، اما نتوانست درخشش خود در لیگ دسته یک را در لیگ برتر تکرار کند.

پاداش که در فصل قبل لیگ آزادگان درخششی خیره کننده داشت، در بدو پیوستن به پارس جنوبی جم هم از میل و رغبت خود برای کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر گفت، اما نه تنها در این امر ناکام بود، بلکه همچنان و بعد از گذشت بیست و سه هفته از لیگ برتر گلی را به ثمر نرسانده است.

آقای گل سابق دسته اول که در این فصل بخت هم با او یار نبوده و در نیم فصل نخست لیگ امسال دچار مصدومیت گردید، در نیم فصل دوم به نفت مسجد سلیمان پیوست و امیدوار بود که ناکامی نیمه‌ی اول فصل در پارس جنوبی را بتواند در نفت جبران کند که تا کنون و با گذشت هشت هفته از نیم فصل دوم همچنان موفق به این امر نشده است.

حال باید ببینیم که در هفت هفته‌ی پایانی و حساس لیگ برتر پاداش که با رقم های بالایی به پارس جنوبی و نفت مسجد سلیمان پیوسته؛ می تواند طلسم گل نزنی اش را بشکند و به مسجد سلیمانی ها در مسیر سخت بقاء در لیگ کمک کند یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kxbmx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



غیبت ویسی در نشست خبری  پارس جنوبی - نفت مسجد سلیمان

بهترین تیم نیم فصل دوم لیگ برتر
بالاتر از سرخابی‌ها؛

ادامه ماجراجوئی شاگردان مجتبی حسینی
گل ریحان و رویای صعود،بابل و اندیشه بقا؛