تاریخ انتشار: 1396/10/25 10:31
کد خبر: 164725

نیمار ایرانی در حال فراموش شدن است!

ستاره جوان و با استعداد استقلال روزهای سختی را پشت سر می گذارد و در حال فراموش شدن در این تیم است.
نیمار ایرانی در حال فراموش شدن است!

مهدی قائدی با بازیهای درخشانی که در تیم ملی جوانان و نوجوانان به نمایش گذاشت نشان داد که آینده درخشانی در انتظار او است.

 

این بازیکن جوان با وجود آنکه با پیشنهاد پرسپولیس هم همراه شد و طارمی و ماهینی دو بازیکن بوشهری سرخ پوشان تلاش کردند تا زمینه را برای پیوستن این بازیکن فراهم کنند اما در نهایت به خاطر علاقه ای که به پیراهن آبی داشت راهی استقلال شد.

 

قائدی خیلی زود راه صد ساله را طی کرد. او با چند حرکت خود در همان دیدار آغازین هواداران استقلال را به وجد آورد و به چهره ای بسیار محبوب تبدیل شد تا جایکه در دقایق پایانی نام او صدا زده می شود.

 

اما این بازیکن طولی نکشید که اسیر حاشیه ها شد و دیگر نه تنها سرمربی تیم او را فراموش کرده بلکه به نظر می رسد که هواداران استقلال هم در حال فراموش کردن او هستند.

 

قائدی قدر استعداد خود را ندانست. او در دوران منصوریان معمولا در دقایق پایانی به بازی می رفت اما بی نظمی و حاشیه سازی او باعث شد تا شفر با وجود مشکلات زیادی که خط حمله تیمش دارد حتی در دقایق پایانی هم قائدی جوان را به میدان نفرستد.

 

در چنین شرایطی تنها خود این بازیکن ضرر می کند و طبیعی است که او از نظر روحی و انگیزشی افت کند و شاید به زودی شاهد پیوستن او به تیم دیگری باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36rypz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیمار ایرانی رفتنی نیست