تاریخ انتشار: 1402/10/11 21:15
کد خبر: 1265363

آرین اوین مهر: دوست دارم روزی پيراهن استقلال را بپوشم/ هیچ وقت در فوتبال ناامید نمی‌شوم

ستاره جوان باشگاه استقلال 90 دوست دارد در آینده به تیم استقلال تهران برود.
آرین اوین مهر: دوست دارم روزی پيراهن استقلال را بپوشم/ هیچ وقت در فوتبال ناامید نمی‌شوم

به گزارش فرتاک ورزشی

در فوتبال پايه بازیکنان زیادی بازی می کنند که اگر همین بازیکنان مدیریت شوند به آنها توجه کنند می توانند آینده روشنی داشته باشند. یکی از همین بازیکنان آرین اوین مهر بازیکن آینده دار باشگاه استقلال 90 است که باید دید و به انتظار نشست که  آیا به تیم های بالاتر می‌رسد یا او هم مثل خیلی ها ناپدید می شود.

فرتاک ورزشی: چرا این فصل لیگ برتر بازی نکردی؟

شرایط فوتبال ایران طوری است که خیلی از تیم ها بازیکن جذب می کنند ولی به آنها چندان میدان نمی دهند و به چشم تجارت نگاه می کنند. من هم دوست نداشتم به لیگ برتر یا حتی لیگ یک بروم و به چشم بازیکن غیره فنی نگاهم کنند. من در استقلال ۹۰ ماندم و گفتم فعلا همین جا بازی می کنم تا پس از کسب تجربه و رسیدن به آمادگی کامل به لیگ برتر بروم.

فرتاک ورزشی: ظاهرا از تیم های مازندرانی پیشنهاد داشتی ولی قبول نکردی شهرستان بروی؟

مازندران فوتبالیست و استعداد زیاد دارد ولی امکانات ندارد. به جز نبود امکانات لیگ مازندران آنقدر قوی نیست که بازیکن به چشم بیاید و مربیان هم بتوانند آنها ببینند و به تیم‌ دیگری معرفی‌ کنند.  بازیکن در لیگ استان چندان رشد نمی کند و این فوتبال تهران است که بازیکن می سازد. البته ناگفته نماند در شهرستان بطور مثال تیمی مثل نساجی جای پیشرفت دارد اما رفتن به این تیم ها نیز بيشتر رابطه ای شده تا فنی. من هیچ وقت در فوتبال ناامید نمی شوم و می خواهم به آنچه که دوست دارم به آن برسم.

آرین اوین مهر

فرتاک ورزشی: هدفت برای آینده چیست؟

دوست دارم کم کم به هدفم برسم و پله پله پیش بروم. الان فوتبال بیشتر پولی شده و خیلی از تیم ها به هر نحوی شده بازیکن جذب می کنند اما کمکی به بازیکن نمی کنند. من می خواهم اگر قرار شد تیمی بروم فنی بروم نه به طریق دیگری که کمکی بهم نکنند.

فرتاک ورزشی: استقلالی هستی؟

بله من استقلالی هستم و از همین استقلال نود شروع کردم ‌که دوست دارم روزی پیراهن استقلال را بر تن کنم. استقلال تیم محبوب من است و باید تلاش کنم به آن برسم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/oqg9gd

آخرین اخبار