تاریخ انتشار: 1396/01/25 11:33
اختصاصی| پس از محرومیت توسط کمیته انضباطی؛
کد خبر: 217235

مهران جمشیدی: امیدوارم کمیته انضباطی در حکم خود تجدید نظر کند/ تابه حال اخراج نشدم که برسد به اینکه محروم شوم!

بازیکن تیم راه آهن تهران که در جریان دیدار با سپیدرود رشت طبق حکم کمیته انظباطی محروم شده است، نسبت به حکمش معترض است.
مهران جمشیدی: امیدوارم کمیته انضباطی در حکم خود تجدید نظر کند/ تابه حال اخراج نشدم که برسد به اینکه محروم شوم!

به گزارش فرتاک ورزشی، مهران جمشیدی با اشاره به اینکه از این تصمیم کمیته انظباطی در تعجب می باشد گفت: در بازی با سپیدرود در رشت،داور مسابقه سوت پایان نیمه اول را کمی دیر زد و ازشانس بد تیم ما همان توپ وارد دروازه شد که من نیز به پیش داور رفتم و به او گفتم اقای داور به چه دلیل سوت پایان بازی را دیر زده اید،جال است بدانید در که فیلم بازی نیز موجود است که گزارش گر بازی می گوید داور باید سوت پایان نیمه اول را بزند که همان توپ وارد دروازه میشود.

وی افزود: وقتی رفتم به داور بگویم که چرا سوت را با تاخیر زدی تا تیم ما متضرر شود ناگهان هادی تامینی امد و با دست خود ضربه ای به من زد و مرا نقش بر زمین کرد. که داور هم به من و هم به او کارت زرد که دروازه بان تیم مان وحید عزیزی مرا از ماجرا دور کرد. شاید اگر سوت را طبق قانون به صدا در می اورد راه آهن ان بازی را واگذار نمی کرد و الان در زیر فشار قرار نداشت.

وی ادامه داد: سوال خود از کمیته انظباطی این می باشد چطور بدون ان که مرا یا نماینده ای از باشگاه راه آهن را بخواهند رای را صادر کردند و بنده را محروم کردند،ان هم در شرایطی که تیم ما نیاز مبرم به بازیکن دارد و اینکه در این چند سالی که در فوتبال بوده ام به هیچ وجه سابقه محرومیت نداشته ام. البته داور تحت تاثیر جو ورزشگاه نیز قرار گرفت و جو متشنجی در رشت حاکم بود به گونه ای که در هنگام رفتن به رختکن اب معدنی را به کمر من زدند.

جمشیدی در پایان خاطرنشان شد: از کمیته انظباطی خواستارم که واقع بینانه به قضیه نگاه کند چرا که راه آهن در شرایط بدی به سر می برد و نبود هر یک ازبازیکنان می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

مصاحبه: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kv9q8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بابک مرادی: از برادر و خواهرم پول قرض می‌کنم/ صداقت دکتر رشیدی سبب شده تا اتحاد بین ما ایجاد شود
اختصاصی| کارد به استخوان رسید و دیگر هیچی نداریم؛