تاریخ انتشار: 1396/05/17 11:18
کد خبر: 190350

صالح پناهی: موقعیت هایمان تبدیل به گل نشد/ بازی به بازی بهتر خواهیم شد!

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز در کنفرانس خبری بعد از بازی تیمش مقابل مس کرمان حاضر شد.
صالح پناهی: موقعیت هایمان تبدیل به گل نشد/ بازی به بازی بهتر خواهیم شد!

 علی صالح پناهی سرمربی شهرداری تبریز پس از دیدار با مس کرمان در مورد بازی امروز اظهار داشت: بازی اول بود بچه ها تلاش خودشان را کردند ما موقعیت گل زیادی داشتیم موقعیت هایمان تبدیل به گل نشد. ۲ الی ۳ توپ را مدافعان مس از خط دروازه بیرون کشیدند ۵ الی ۶ موقعیت صددرصد  را هم می توانستیم بزنیم که از دست دادیم. بازی اول بود و انشاالله بازی های بعدی جبران می کنیم.

صالح پناهی در مورد تک گل بازی که به شکل مشکوک به موقعیت آفساید زده شد گفت: من راجب داوری اجازه بدهید نظری ندهم اما  به نظر ما گل اول مس کرمان آفساید بود و در موقعیت آفساید به ثمر رسید اما این بحث را به کارشناسان داوری میسپاریم.

صالح پناهی در مورد عملکرد بازیکنان خود گفت: ۵ نفر از بازیکنان ما  بازی اولشان بود که در لیگ یک بازی می کردند در کل راضی کننده بود انشاالله بازی به بازی بهتر هم خواهیم شد.

سرمربی شهرداری تبریز در مورد تیم حریف گفت: من به خاطر برد امروز به آنها تبریک می گویم ولی تیم ما فوتبال خوبی به نمایش گذاشت و اگر موقعیت هایمان تبدیل به گل میشد فکر کنم الان نتیجه بازی بر عکس بود امروز فوتبال اون روی خودش را به ما نشان داد که نتوانستیم ۳ امتیاز را از آن خود بکنیم. حداقل بازی باید مساوی می شد اما در کل من به تیم حریف بابت بردشان تبریک می گویم.

خبرنگار: "امیر قادری"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27pnwg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی شهرداری تبریز-مس کرمان؛ اقتصادی بازها به هم رسیدند!
رونمایی از تیم نخعی در تبریز؛

تصاویر/ دیدار شهرداری تبریز و مس کرمان
از نگاه دوربین روزبه بهروزی؛