تاریخ انتشار: 1395/10/07 20:04
امیدوارم مسئولان ما تکانی بخورند
کد خبر: 239984

پورموسوی: نامه استقلالی‌ها برای زهیوی به دست ما نرسیده است/ مشکلات حل شود، بچه‌ها می‌مانند

سرمربی تیم استقلال خوزستان اعلام کرد که از سوی همنام تهرانی تیم تحت نظرش برای جذب زهیوی نامه‌ای به باشگاه نرسیده است.
پورموسوی: نامه استقلالی‌ها برای زهیوی به دست ما نرسیده است/ مشکلات حل شود، بچه‌ها می‌مانند

 اکبر پورموسوی  در خصوص اینکه باشگاه استقلال تهران رسماً اعلام کرد مهدی رحیم زهیوی را می‌خواهد و برای جذب این بازیکن به باشگاه استقلال خوزستان نامه زده است، گفت: من هم این موضوع را شنیدم، اما تا ساعت 16 امروز که باشگاه باز بود، نامه‌ای در این خصوص به دست ما نرسید. من از رحیم زهیوی، بیت‌سعید و بقیه بچه‌ها فرصت خواستم تا مشکلات را حل کنیم.

وی افزود: تاکنون فقط جدایی عزت‌الله پورقاز و جلال عبدی از جمع ما قطعی شده است و از بقیه خواستم تا فرصت بدهند تا مشکلات را حل کنیم. مسئله‌ای که من آن را قطعی می‌دانم و از آن مطمئن هستم، این است که اگر مشکلات حل شود همه بچه‌ها می‌مانند. زهیوی، بیت سعید و سایر بچه‌ها از صمیم قلب تیم‌شان را دوست دارند و همدل هستند. آنهایی که استان و شهرشان را دوست دارند، مطمئناً با حل شدن مشکلات در تیم می‌مانند. به شرطی که مسئولان ما تکانی بخورند و به فکر تیم باشند تا ما نماینده خوبی در آسیا باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اعلام کرد که در خصوص جدایی بازیکنان مدیریت باشگاه تصمیم می‌گیرد و در واکنش به این مسئله که آیا بازیکنان با متمم قراردادشان می‌توانند بدون نظر مدیریت باشگاه رضایت‌نامه بگیرند، گفت: من از متمم قرارداد خبر ندارم و باور کنید متمم هیچ‌کدام از بازیکنان را ندیده‌ام.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2la8x8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارشی تحلیلی از شهرآورد اهواز؛ فولاد و استقلال خوزستان

لیست خرید استقلال؛ دور و نزدیک
بررسی شرایط بازیکنان درخواستی منصوریان؛