تاریخ انتشار: 1398/03/09 19:02
کد خبر: 98274

رونالدو: عاشق بازی امباپه هستم

رونالدو نازاریو، اسطوره فوتبال برزیل، در مصاحبه جدید خود به تمجید از سبک بازی کیلیان امباپه پرداخت.
رونالدو: عاشق بازی امباپه هستم

کیلیان امباپه در سه سال اخیر توانسته به شهرت زیادی در فوتبال دست یابد. او با پیراهن موناکو شروع به درخشش کرد و در دو سال گذشته با پی اس جی، ارزش های خود را بیش از پیش به اثبات رسانده است.

امباپه تابستان 2017 تا آستانه پیوستن به رئال هم پیش رفت ولی در نهایت با پی اس جی به توافق رسید. فصل گذشته او 33 گل برای پاریسی ها به ثمر رساند اما نتوانست در رقابت برای کفش طلا به مسی برسد. بسیاری او را با رونالدوی برزیلی قیاس می کنند.

 

 

 

 

رونالدو نازاریو در مصاحبه با مارکا و در پاسخ به سوالی در مورد امباپه گفت:« بله، من هم خصوصیاتی مشابه خودم را در امباپه می بینم و عاشق بازی او هستم. او سریع است و در 20 سالگی قدرت تمام کنندگی بالایی دارد. سه سال پیش در مورد او چیزهای زیادی شنیدیم و این نشان می دهد چه بازیکن بااستعدادی است.»

 

رونالدو ادامه داد:« نمی دانم فوتبالیست های الان واقعا چقدر ارزش دارند اما صلاحیت صحبت در این مورد را ندارم؛ چون زمانی برای جذب من و مثلا زیدان هم پول های زیادی هزینه شد و این طبیعی است که با گذشت زمان، هزینه نقل و انتقال بازیکن افزایش یابد. اگر امباپه به رئال برود، می تواند کنار وینیسیوس که معتقدم ستاره بعدی فوتبال خواهد بود، زوج فوق العاده ای باشد.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279dvn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مقایسه مسی ,امباپه و رونالدو در 19 سالگی