تاریخ انتشار: 1395/07/06 13:13
کد خبر: 259102

دورتموند-رئال مادرید؛ نیش زنبورها در تن کهکشانیها

از دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بوروسیا دورتموند میزبان رئال مادرید خواهد بود.
دورتموند-رئال مادرید؛ نیش زنبورها در تن کهکشانیها

دورتموند پس از کسب پیروزی پرگل در دور اول لیگ قهرمانان اروپا به مصاف قهرمان فصل گذشته این رقابت ها خواهد رفت. دیداری که از هر جهت حساس و دیدنی خواهد بود. قضاوت این بازی را تیم داوری انگلیس به رهبری مارک کلاتنبورگ برعهده خواهد داشت.

بوروسیا دورتموند: دورتموند فصل را عالی آغاز کرده است و پس از پایان هفته پنجم بوندس لیگا در رده دوم ایستاده است. در لیگ قهرمانان هم در بازی اول این گروه در لهستان لژیا ورشو را با نتیجه ۶-۰ شکست داد. در آخرین بازی لیگ روز جمعه آن ها ۳-۱ فرایبورگ را شکست دادند. بازیکنان دورتموند در ۴ بازی آخر ۲۰ بار موفق به گلزنی شده اند، آماری فوق العاده.

رئال مادرید: فصل برای زیدان با کسب جام آغاز شد و تیم او توانست به رکورد ۱۶ پیروزی متوالی در لالیگا برسد اما ویارئال هفته گذشته ترمز بردهای پیاپی رئال مادرید را کشید و این هفته در بازی مقابل لاس پالماس هم تیم زیدان یک تساوی دیگر کسب کرد. با وجود کسب این دو تساوی رئال مادرید کماکان در صدر جدول رقابت های لالیگا قرار دارد. در بازی اول خود در لیگ قهرمانان در سانتیاگو برنابئو به سختی و با گل های دقایق پایانی ۲-۱ اسپورتینگ پرتغال را شکست دادند.

پیشینه بازی دو تیم

*دو تیم تاکنون ۱۰ بار مقابل هم به میدان رفته اند.

*در این ۱۰ بازی ۳ برد برای دورتموند، ۴ برد برای رئال مادرید ثبت شده است و ۳ بازی دو تیم هم با تساوی خاتمه یافته است.

*در دیدارهای قبلی دو تیم، دورتموند ۱۲ گل و رئال مادرید ۱۴ گل به ثمر رسانده اند.

*بهترین برد دورتموند مقابل رئال مادرید با نتیجه ۴-۱ در آن بازی معروف رقم خورد و یک سال بعد رئال مادرید با کسب برد ۳-۰ در سانتیاگو برنابئو بهترین برد خود مقابل دورتموند را ثبت کرد.

غایبین بازی

دورتموند: اریک دورم، مارکو رویس، مایکل مرینو، اسون بندر

رئال مادرید: مارسلو، کاسمیرو

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27n8je

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کارلتو : غیر ممکن است که همیشه زیبا بازی کنید