تاریخ انتشار: 1396/04/16 15:51
سرمربی جدید آلومینیوم اراک در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 197939

علی حنطه: از شنبه با آلومینیوم استارت می‌زنم/ به مردم اراک قول می‌دهم آلومینیوم را به موفقیت برسانم

سرمربی جدید تیم فوتبال آلومینیوم اراک از استارت تمرینات این تیم از روز شنبه خبر داد.
علی حنطه: از شنبه با آلومینیوم استارت می‌زنم/ به مردم اراک قول می‌دهم آلومینیوم را به موفقیت برسانم

 علی حنطه سرمربی آلومینیوم اراک درخصوص هدایت آلومینیوم اراک گفت: قبل از هر چیزی باید از دکتر اخوان مدیرعامل شرکت ایرالکو و اعضای هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک به ویژه رئیس هیات مدیره، آقای صمد محمدی تشکر و قدردانی کنم بابت اطمینانی که بنده کردند که به عنوان سرمربی انتخاب شدم و همچنین از تمامی اعضای هیات مدیره چه آنهایی که به من رای مثبت دادند و چه افرادی که به من رای منفی دادند.

وی افزود: من به تمامی اعضای هیات مدیره و مردم خوب اراک قول می‌دهم که علی حنطه برای موفقیت پا به اراک گذاشته است و با تمام وجودم تلاش می کنم که اسم اراک را سربلند نگه دارم و در فوتبال ایران نام اراک را به عنوان یک مدعی قلمداد کنند.

سرمربی آلومینیوم ادامه داد: اگر امسال من زودتر شروع می کردم و زمان را از دست نمی دادم شاید با همین بودجه می توانستم یک تیم مدعی درست کنم اما همه گان می دانند که زمان بخش مهمی از فوتبال است. بعضی از آقایان عملکرد من را طور دیگری به اهالی فوتبال نشان داده اند که واقعا درست نیست.

حنطه افزود: رزومه کاری من را همه می دانند. من 17-18 سال است که در فوتبال ایران دارم سرمربی گری می کنم. من سال 81 سرمربی تیم لیگ یکی بودم. من بعد از 6 مربی بزرگ ایران آقایان فیروز کریمی، فرهاد کاظمی، نادر دست نشان، اکبر میثاقیان، خداداد عزیزی، پرویز مظلومی و حاج مهدی غیاثی آمدم سرمربی گری ام را شروع کردم یعنی نیامدم از پله آخ یک دفعه بروم اول. من از دستیار چهارم آغاز کردم و به اینجا رسیدم و در سال 86 توانستم در لیگ برتر به عنوان سرمربی کار کنم و توانستم ابومسلم را آن زمان در لیگ برتر نگه دارم. همه شما می دانید که آن زمان چه اتفاقاتی افتاد که من 4 بازی پشت سر هم پیروز شدم!

وی تصریح کرد: سال 87، پنج بازی آخر روی نیمکت ابومسلم نشستم آن هم باتوجه به خواسته‌ای که آقای زمان کرد وگرنه نمی خواستم روی نیمکت ابومسلم بنشینم. من توانستم تراکتورسازی را ببرم و 3-1 پرسپولیس را شکست دادم و سپاهان که قهرمان آن سال شد 2-2 شدیم و استیل آذین پرمهره را در تهران 0-0 کنم و در 5 بازی بهترین عملکرد را برای تیمم داشته باشم.

حنطه ادامه داد: بله، باید برای یک مربی فراز و نشیب باشد. اگر الان من در تمامی این سال ها نتیجه می گرفتم که الان باید ادعای سرمربی گری در تیم استقلال و پرسپولیس را می کردم. ابومسلمی که اوت شد زمانی که دست من بود در هفت بازی اول در رده سوم جدول بود و زمانی که همه بازیکنان رفتند و تیم امید شده بود، تنها مربی مثل من می آید و فداکاری می کند و تا آخر پای تیمش است، مقصر من هستم!

سرمربی آلومینیوم اراک در پایان گفت: من از شنبه تیمم را استارت می زنم و سعی می کنم از بازیکنان باانگیزه و بااخلاق استفاده کنم تا بتوانم جواب دکتر اخوان و مردم خوب اراک را بدهم. تا جایی که می توانم به بازیکنان بومی اهمیت بیشتری بها می‌دهم و به دنبال استعدادیابی در اراک هستم و استعدادهای خوبی را در تیمم پرورش خواهم داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ojlvd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حنطه چه قولی داد مرزبان چه خواسته‌ای؟ انتخاب کدام یک منطقی‌تر بود؟
راز عدم توافق مرزبان با آلومینیوم اراک؛

هافبک بابلی آلومینیوم اراک به پدیده مشهد پیوست
بازیکن تیم ملی امید در تور پدیده؛