تاریخ انتشار: 1396/09/11 21:14
نتایج چشمگیر خارج از خانه برای بادرانی ها؛
کد خبر: 171166

ربیعی استاد کام بک های لیگ یک

تیم فوتبال بادران تهران فردا در مسجد سلیمان به مصاف نفت می رود.
ربیعی استاد کام بک های لیگ یک

این بازی که فینال لیگ‌ یک محسوب می شود از اهمیت فراوانی برای دو تیم برخوردار است جرا که نفت در مکان اول و بادران در مکان دوم جدول لیگ آزادگان قرار دارند.

شاگردان محمد ربیعی فردا در حالی به مصاف نفت می روند که مثل بازی های گذشته چند مهره ی تاثیر گذار خود را در اختیار ندارند اما همواره با تغییر تاکتیک این مشکل را برطرف کرده اند.

دو تیم نفت و بادران که بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع را در اختیار دارند همواره بازی های زیبا و تماشاگر پسندی را ارائه میکنند و پیش بینی می شود بازی پر گل و  زیبایی را مشاهده کنیم چرا که بر اساس تفکر هر دو مربی (محمد ربیعی و محمود فکری) بازی هجومی خواهد بود چون نفت دو چهره متفاوت در بازی های داخل و خارج از خانه دارد.

نکته ای که طی پانزده هفته اخیر هیچ گاه به آن اشاره نشده است در خصوص سرمربی جوان بادران است.

بادران تهران طی پانزده بازی اخیر خود موفق شده است پنج بار نتیجه بازی را در حالی بازنده زمین بوده است تغییر دهد و امتیاز بگیرد.

کام بک های ربیعی و شاگردانش بسیار جالب بوده، به طور مثال بازی باخته مقابل ملوان را مساوی کردند و با امتیاز به تهران بازگشتند.

در دومین کام بک خود در تبریز به مصاف شهرداری رفتند و در حالی که تا دقیقه ۸۰ بازی با دو گل عقب بودند و کسی فکرش را نمی کرد شاگردان صالح پناهی اسیر تفکرات ربیعی شوند و در پایان با زدن دو گل بازی را به تساوی کشاندند.

سومین کام بک ربیعی مربوط به بازی مقابل مس است.شاگردان علی سامره در حالی که با دو گل بهرام رشید فرخی از حریف تهرانی خود پیش بودند به سه امتیاز شیرین بازی فکر می کردند اما دقیقه ۴۵ بازی با دو تعویض همزمان شاگردان ربیعی بازی را در اختیار گرفتند و در پایان با سه گل نماینده رفسنجان را شکست دادند و یک شگفتی بزرگ خلق کردند.

چهارمین شگفتی مربوط به بازی مقابل اکسین است.این بار هم بادرانی ها در کرج خلق شگفتی کردند و در حالی که موقعیت های گل زیادی را هدر دادند دو مرتبه از حریف خود عقب افتادند اما با گل های اکبر صغیری و قائم اسلامی خواه یک امتیاز شیرین گرفتند تا هم چنان مدعی باقی بمانند.

و اما پنجمین مرتبه که شیرین ترین آنها نیز بود مقابل صبای قم در حالی که در بیست دقیقه ابتدایی با دو گل پیش بودند روی اشتباه مدافعین خود بازی به تساوی دو بر دو کشیده شد و همگان گمان میکردند این بازی با همین نتیجه به پایان برسد اما با سه تعویض خوب ربیعی در نهایت فشار حملات بادران جواب داد و گل پیروز بخش به ثمر رسید تا شاگردان ربیعی به رتبه دوم جدول راه پیدا کنند.

با نتایج اخیر که ذکر شد می توان گفت محمد ربیعی بهترین عملکرد را در میان دیگر مربیان لیگ‌ یک داشته و لقب سلطان کام بک و بازگشت به بازی لقب بگیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rdpe6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام داوران هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال