تاریخ انتشار: 1396/01/12 21:38
کد خبر: 219921

مورینیو: تیم‌ها برای دفاع کردن به اولدترافورد می‌آیند

ژوزه مورینیو به تساوی تیمش مقابل وست برومویچ واکنش نشان داده است.
مورینیو: تیم‌ها برای دفاع کردن به اولدترافورد می‌آیند

به گزارش فرتاک ورزشی، شیاطین سرخ برای یازدهمین بار در این فصل از لیگ برتر جزیره مقابل حریفشان به تساوی رسیدند. مورینیو پس از بازی معتقد بود ۴ بازیکن هجومی تیمش نتوانسته‌اند اثرگذاری مناسبی داشته باشند. وی به BBC گفت: تیم‌ها برای دفاع کردن به اولدترافورد می‌آیند. من انتقادی از سبک دفاعی حریف ندارم چون آن‌ها طبق برنامه خود بازی کردند. باید بگویم ما تلاش کردیم. ۶ بازیکن دفاعی ما خیلی خیلی خوب بودند و ذهنیت، ثبات و نگرش مناسبی داشتند. ولی ۴ بازیکن خلاق و هجومی ما نتوانستند اثرگذاری خوبی داشته باشند. هر کدام از آن‌ها لحظات خوبی داشتند ولی چیزی که در بازی آن‌ها دیده نشد، ثبات بود که بهای آن نیز ۲ امتیاز دیگر بود. 

مورینیو در مورد کلید پیروزی در چنین بازی‌هایی گفت: مهم این است که در چنین بازی‌هایی گلزنی کنید. ما شرایط دفاعی خیلی پایداری داشتیم ولی باید می‌توانستیم یک گل به ثمر برسانیم. در آن صورت شرایط بازی به کلی تغییر پیدا می‌کرد.

در نهایت در مورد بازی بعدی تیم که سه شنبه شب مقابل اورتون است مورینیو گفت: بازیکنان کمی داریم و من از فاصله کم بازی‌ها خوشحال نیستم. بازیکنان زیادی را در بعضی از پست‌های خاص در اختیار نداریم. بازیکنانی مثل والنسیا و بایی نیاز به استراحت بیشتری دارند ولی فرصتی برای آن نیست.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x8zrp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورینیو: فوتبال سوسول بازی نیست!