تاریخ انتشار: 1395/07/04 20:22
اختصاصی/
کد خبر: 259375

انتقاد مدیرعامل کارون از بی توجهی به بخش خصوصی

کارون خوزستان از تیم‌های سازنده در فوتبال پایه‌ای خوزستان است که همواره در راه سازندگی نقش مهمی را ایفا می‌کند. هر ساله در پایان مسابقات پایه‌ای استان، بازیکنان زیادی را به تیم‌های مطرح باشگاهی تحویل می‌دهند.
انتقاد مدیرعامل کارون از بی توجهی به بخش خصوصی

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، صفرعلی جمالپور،مدیرعامل این باشگاه با تشریح مشکلات فوتبال باشگاه‌ها پرداخت و اظهار داشت: حضور در فوتبال سطح کشور پرهزینه است و در شرایط کنونی فوتبال، هیچ گزینه دیگری جز حمایت و زیرپوشش قرار گرفتن صنایع و شرکت‌های دولتی برای تیم‌ها متصور نیست. تیم های پایه این باشگاه درفصول گذشته با استعدادهای ناب شهر اهواز، مقام‌های در خور تحسینی به دست آوردند و می‌توانیم در جمع برترین‌ها باقی بمانیم.

وی در خصوص حاکمیت پول در فوتبال گفت: با روندی که پیش‌رو داریم، حاکمیت پول و مادیات زنگ خطر جدی را برای فوتبال خوزستان به صدا درآورده است و دارد باشگاه‌های ریشه‌دار را از ریشه می‌خشکاند و به همین خاطر خیلی از این باشگاه‌ها نمی‌توانند به حیات خود ادامه دهند که بنده در اینجا سئوال می‌کنم این مشکل فوتبال خوزستان را چه کسی حل می‌کند؟! به نظر بنده مسوولان پرتلاش و دلسوز ورزش موظف هستند که این معضل مخرب را به طریقی حل نمایند.

این مدیرفعال بخش خصوصی فوتبال بیشترین ناراحتی‌اش را از مسوولان رده بالای استان بروز می‌دهد و می‌گوید: مرکز تولید نفت ایران، خوزستان است و بزرگترین شرکت‌های صنایع نیز در همین استان هستند اما تیمهایش در فقر و نداری می‌سازند و می‌سوزند. 

مدیر باشگاه کارون افزود: در کشوری که اعتیاد و فساد به یک معضل فراگیر تبدیل شده است، چرا نباید در ورزش بیشتر و بیشتر سرمایه‌گذاری کرد. این باید نهایت آرزوی مسوولان جامعه باشد که مثلا تیم فوتبالی این قدرت و توانایی را داشته باشد که چندین جوان را به دور هم جمع می‌کند و آنان را در جهت ورزش و تفریحی سازنده سوق دهد.

وی خاطرنشان ساخت: سزاوار نیست در شرایطی که هیچ گزینه دیگری جز حمایت بخش دولتی از ورزش فرارروی تیم‌های ورزشی وجود ندارد، چنین تیمی را بدون حامی به امان خدا رها کنیم، این بدترین راه ممکن است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ooaa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرینات داماش تعطیل شد
اختصاصی/