تاریخ انتشار: 1395/12/15 12:17
اختصاصی| مدافع فجرسپاسی مطرح کرد؛
کد خبر: 225131

مصلی‌نژاد: فجرسپاسی با شاغلام در لیگ یک می‌ماند

علی مصلی نژاد بازیکن شیرازی تیم فجر ، در یک گفتگوی ساده و صمیمانه از زندگی و بازی در فجر گفت. علی مصلی نژاد در این گفتگو اعلام کرد علاقمند است روزی با نمایندگان فارس برقله فوتبال کشورمان را بدست آورد.
مصلی‌نژاد: فجرسپاسی با شاغلام در لیگ یک می‌ماند

به گزارش فرتاک ورزشی، علی مصلی نژاد سابقه بازی در تیم های برق شیراز و فجر سپاسی را دارد . از ابتدای سال 91 به فجر  پیوست و توانست بسیار خوب ظاهر شود و در رده امید به قهرمانی ایران دست پیدا نماید .

دراین فصل وبانظر پیروانی در خط دفاعی بکارگرفته شده است و با بازی های  قشنگی که در مقابل حریفان  به نمایش گذاشته  باعث فیکس شدن درنیم فصل شد، اکنون یکی از نفرات فجر برای فرار از بحران است. علی مصلی نژاد  از آن جوانانی است که وارد حاشیه ها نشده است و سرش به کار خودش است.

علی  برخلاف سایر جوان های فوتبالیست  شیرازی  که خیلی زود به حاشیه رفتند، روش متفاوتی را در زندگی در پیش گرفته و  امیدوار است تافجر درلیگ دسته اول بماند تا درآینده با نماینده شیراز برقله فوتبال کشورمان بدرخشند.

 مصاحبه متفاوت مصلی نژاد با خبرنگار فرتاک ورزشی را می خوانیم:

فوتبال را چطور شروع کردی و فکر می کردی روزی بافجر درلیگ برتر بازی کنی؟

- من هم مانند همه شیرازی ها  از زمین های خاکی، فوتبالم را شروع کردم و چون شیراز تیم های زیادی درلیگ برتر  نداشت  واقعا باید خیلی تلاش کنی تا به این تیم ها راه پیدا کنی.

 

با این شرایط رسیدن به فجر ولیگ برتر  دور از تصور بود؟

- واقعا همینطور است که می گویید. فکر کردم برای رسیدن به تیم های بزرگ باید شرایط خاصی داشته باشید و کسی به ما نگاه هم نمی کند. من در خانواده ساده ای بزرگ شده ام و فقط به فوتبال فکر می کردم و واقعا فکر نمی کردم در این سن بتوانم پیراهن فجر درلیگ برتر را بپوشم. من روزی آرزوی دیدن خیلی فوتبالیست های مطرح  را از نزدیک داشتم اما حالا خوشحالم که همبازی آنان هستم . 

 

در روزهای اول ورود برخورد بازیکنان با تو چطور بود؟

- واقعا فکرش را نمی کردم من با اینگونه با محبت برخورد کنند. فکر می کردم آنها مغرور و بداخلاق باشند و مرا تحویل نگیرند اما برخورد خوبی با من داشتند و حتی بعد از تمرین همه شان گفتند تو می توانی در فجر  موفق شوی. خب انتظار چنین برخوردی را نداشتم.

 

نقطه عطف علی مصلی نژاد  در این فصل از نظر خودش؟

- فکر می کنم خودتان و هواداران نقطه عطف حضور من در فجر  رابدانیم. با اینکه دقایق کمی را بازی می کردم اما توانستم جز نفرات موثر  باشم و تالحظات آخر  انگیزه صعود داشتیم که موفق نشدیم صعود کنیم .

 

درباره اتفاقات این فصل توضیح دهید؟

- امسال با وجود بازی های بسیار خوبی که انجام میدهیم اما نتوانستیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم،و اگر شانس کمی بیشتر یار ما بود میتوانستیم جز تیم های بالای جدول باشیم.

 

پس از الان برای ادامه بازی   نقشه کشیده ای؟

- من همیشه سعی کرده ام بازی به بازی فکر کنم ، امیدوارم شرایطمان در جدول مناسب شود و بتوانیم بقیه بازی ها راحت  بازی کنیم.

این روزها بدون چندهفته برد شرایط  سخت می گذرد یا نه؟

- البته،اما همه بازیکنان هم قسم شدیم تا همه توان خود را برای رسیدن به نتیجه دلخواه بگذاریم.

فکر می کنی با این همه هجمه ای که وجود دارد، ماندن فجر  به صلاح فوتبال فارس است؟

- باور کنید نبود تیمهای ریشه داری مثل برق و فجر ضربه جبران ناپذیری به فوتبال استان خواهد زد،و همه باید برای نجات و حفظ این تیمها تلاش کنند

 

فکر می کردی  به این جایگاه برسی؟

- همانطور که فکر نمی کردم روزی در فجر  بازی کنم و این اتفاق افتاد، الان هم برای هر موفقیتی دیگر اما و اگر ندارم و می گویم می توانم به این جایگاه برسم. من روزی که پیراهن فجر درلیگ برتر را پوشیدم با خودم گفتم از الان دیگر هیچ چیز نشد ندارد.

 

خیلی ها فکر می کردند تو هم مثل اکثرجوانها  به حاشیه بروی؟

- من در مورد خودم صحبت می کنم و کاری به دیگران ندارم. هر کس یک روال و برنامه ای برای زندگی اش دارد و من همیشه از خدا خواسته و تمام تلاشم را میکنم که این اتفاق مانعی برای پیشرفتم نشود  

 

فکر می کنی این شخصیت تا کی درون تو تغییر نکند؟

- تا زمانی که زنده ام. من خیلی اهل مصاحبه نیستم و دوست ندارم هر روز روی جلد روزنامه ها باشم. بیشتر دنبال بازی کردن و پیشرفت هستم.

 

این فجر شانس ماندن دارد؟

- صد درصد مطمن باشید که این تیم به کمک شاغلام انشالله در لیگ میماند.

مصاحبه: "علی اکبر زارعی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d875d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلانتری: مشکل فوتبال فارس عدم جذب اسپانسر است
اختصاصی| کارشناس فوتبال کشور مطرح کرد؛

شاغلام: اگر زحمات حضرت خدیجه نبود پیامبر در برخی موارد موفق نمی‌شد
اختصاصی| تیکه سنگین غلام پیروانی به مسئولین شیرازی؛

لارج اما کمی بدشانس!
اختصاصی| معادلات چند مجهولی برای فجر و شاغلام؛

صعود به رده دوم با گل سه امتیازی آهی
اختصاصی| گزارش کامل بازی + حواشی؛