تاریخ انتشار: 1396/08/11 22:41
اختصاصی| سخنی واقع بینانه درخصوص تیم نفت؛
کد خبر: 175434

نفت مسجدسلیمان؛ صدرنشینی که باز هم حواشی حریفش نشد!

قبل از شروع لیگ دسته یک امسال کمتر هوادار و کارشناس فوتبالی بر این باور بود که نفت مسجد سلیمان مدعی صعود باشد ولی با شروع بازی ها نتایج خوب برای این تیم یکی یکی حاصل شد تا به یک باره دست های پنهان و حواشی از راه برسد تا جلوی موفقیت های نفت مسجد سلیمان فکری را بگیرد.
نفت مسجدسلیمان؛ صدرنشینی که باز هم حواشی حریفش نشد!

 از حواشی بازی آلومینیوم اراک که بدون هیچ استنادی فقط با هدف لطمه زدن به نفت صورت گرفت، بگیرید تا داوری بازی با شهرداری ماهشهر که داور به یک باره گل ۱۰۰ درصد سالم نفت را مردود اعلام کرد و بدنبال آن محمود فکری را اخراج کرد تا با گرفتن تمرکز تیم به هدفش برسد و البته بلافاصله پس از اخراج محمود فکری شهرداری ماهشهر به گل تساوی رسید ولی از آنجا که همیشه خدا جای حق نشسته است، نفت به بازی برگشت و دو گل زد و چند گل هم نزد تا آنها که دنبال فوتبال کثیف و ضربه زدن به موفق ها هستند، حالا باید به فکر راهکار کثیف دیگری برای لطمه به نفت محمود فکری باشند.

هم نفت و هم شهرداری در این بازی فوتبالی زیبا و جوانمردانه ارائه دادند و این داوری بود که با تکرار سناریوی سال قبل و بازی نفت مقابل فولاد یزد به دنبال ایجاد تنش در تیم نفت بود که نفت پیروز شد. نفت تیمی پاک و یکدل و با بازیکنانی گمنام ولی مستعد و با هزینه ای بسیار کمتر از اغلب تیم ها حالا بر صدر جدول تکیه زده است و این باعث تحریک بسیاری شده است.

آنها که حضور مربیان سالمی مثل محمود فکری را تهدیدی برای تجارت خود می دانند حالا دست به کار شده اند تا چوب خود را لای چرخ نفتی ها بگذارند ولی غافل از اینکه خدا در اندیشه انسانهای پاک سرشت است و یقینا روزی ماه از پشت ابر بیرون خواهد زد و رسوایی برایشان خواهد ماند. لازم به ذکر است شاید نفت تنها صدرنشینی در تاریخ لیگ یک است که در این ۱۱ هفته فقط یک پنالتی برایش گرفته اند. باشد که فوتبال پاک ما از افراد ناپاک تهی گردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jrgnk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فکری: سطح بازی با شهرداری ماهشهر فراتر از لیگ یک بود/ خداروشکر که 3 امتیاز در خوزستان ماند
در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی؛