تاریخ انتشار: 1395/10/06 02:02
فارس گزارش می‌دهد
کد خبر: 240391

تقابل گرم دو تیم فوتبال شهرداری ارومیه و کاشان در روز سرد زمستانی

فردا تیم فوتبال شهرداری ارومیه از هفته چهاردهم لیگ دسته دوم به مصاف تیم فوتبال شهرداری کاشان می‌رود.
تقابل گرم دو تیم فوتبال شهرداری ارومیه و کاشان در روز سرد زمستانی

 رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال پس از تعطیلی یک ماهه دوباره از فردا آغاز می‌شود.

هفته چهاردهم لیگ دسته دوم کشور در حالی برگزار خواهد شد که در یک دیدار حساس تیم فوتبال شهرداری ارومیه و شهردار کاشان به مصاف هم خواهند رفتند.
این دو تیم در حال حاضر در رتبه اول و دوم جدول قرار دارند و جدال آنها در بالای جدول فینال زودرس است و هر یک از تیم‌های شهرداری ارومیه و کاشان در صورت پیروزی می‌تواند امید زیادی برای صعود به دور نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور داشته باشد.

تیم فوتبال شهرداری ارومیه اما حضوری متفاوت در این دیدار خواهد داشت چرا که قبل از تعطیلات، جعفر علی‌نژاد به عنوان سرمربی این تیم معرفی شد اما بعد از مدتی باشگاه همکاری با این مربی را به پایان رساند و هدایت این تیم را به وحید بیاتلو کمک مربی این تیم سپرد تا در ادامه لیگ فعالیت کند.

اما یکی از مشکلات اصلی تیم فوتبال شهرداری ارومیه نداشتن زمین تمرینی در هفته‌های گذشته بود به صورتی که بارش برف باعث شد این تیم حتی یک جلسه تمرینی نداشته باشد و بیشتر به مانند تیم فوتسال در سالن تمرین کند.
در مقابل تیم فوتبال شهرداری کاشان با تقویت و به کار گیری چند بازیکن سرشناس تیم خود را تا دندان مسلح کرده تا بتواند کار راحتی را برای صعود به دور نهایی داشته باشد.
باید منتظر ماند و دید دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری ارومیه و کاشان بعد از ظهر روز دوشنبه ششم دی ماه به سود کدام تیم به پایان خواهد رسید و شانس خود را برای صعود افزایش خواهد داد.

*بدون تمرین به مصاف تیم کاشان می‌رویم

مربی تیم فوتبال شهرداری ارومیه پیش از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال شهرداری کاشان گفت: این دیدار یکی از حساس‌ترین بازی‌های ما در لیگ دسته دو است و هم امتیاز با هم در رده اول و دوم قرار داریم.
وحید بیاتلو اظهار داشت: متاسفانه ما برای حضور در این بازی یک جلسه تمرینی در زمین فوتبال انجام نداده‌ایم و شرایط جوی و آب و هوایی باعث شده در سالن تمرین کنیم که برای بسیار کار را دشوار کرده است.
وی ادامه داد: باشگاه در حال حاضر تصمیم گرفته هدایت تیک بر عهده من باشد و هم امیدوارم بتوانم جواب اعتماد باشگاه را بدهم .
بیاتلو اذعان داشت: در نیم فصل نتوانستیم بازیکن زیادی به خدمت بگیریم اما با این حال هادی اصغری بازیکن لیگ برتری سابق و آقای گل کشور به تیم ما اضافه شد.
مربی تیم فوتبال شهرداری ارومیه در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با دست پر از بازی تیم شهرداری کاشان برگردیم و با کسب امتیاز همچنان خود را به عنوان مدعی صعود به دور نهایی در جدول نگه داریم.

* هدفمان صعود به لیگ دسته اول فوتبال است

مدیر تیم فوتبال شهرداری کاشان در خصوص آخرین وضعیت این تیم، گفت: خدا را شکر چند روز است که تمرینات تیم به صورت منظم، صبح و بعد از ظهر در دو نوبت زیر نظر مربیان پرتلاش تیم رهبرنژاد و اشرف در حال انجام است.
مصطفی راگردی ادامه داد: برخی از بازیکنان تیم به خاطر ناهماهنگی‌هایی که به وجود آمده بود در تمرینات شرکت نمی‌کردند که خدا را شکر این مشکل هم حل شد و همه بازیکنان در تمرینات حضور دارند.
وی تصریح کرد : سیانکی برای فوتبال کاشان زحمات فراوانی کشید، به بازیکنان بومی بها داد که جا دارد همین جا از تلاش‎های دلسوزانه وی تقدیر و تشکر کنم .
راگردی اظهار داشت: هدف مجموعه شهرداری کاشان در مرحله اول صعود به جمع 12 تیم برتر و در نهایت صعود به لیگ یک است که با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته به هدف خود خواهیم رسید.

مدیر تیم فوتبال شهرداری کاشان افزود: تیم شهرداری از نظر وضعیت مالی نسبت به سایر تیم‌ها در وضعیت مطلوبی به سر می‌برد و تاکنون 20 درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده که در چند روز آینده نیز 20 تا 25 درصد دیگر قرارداد آنها پرداخت می‌شود.
راگردی در خصوص انتخاب سرمربی جدید، گفت: مدیرعامل باشگاه با چند مربی خوب در حال رایزنی است که به امید خدا به زودی سرمربی انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/61007/ذ


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vovgj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حیدری در گفت و گو با فرتاک ورزشی: باخت مقابل تراکتور چیزی از ارزش‌های گچساران کم نمی‌کند