تاریخ انتشار: 1401/09/16 14:24
جام جهانی قطر
کد خبر: 13146

فن دایک: مسی در حالت سکون هم خطرناک است

ویرجیل فن دایک از تقابل هلند در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی با آرژانتین هیجان‌زده است و از رو به رو شدن با لیونل مسی خوشحال است.
فن دایک: مسی در حالت سکون هم خطرناک است

ویرجیل فن دایک می‌گوید لیونل مسی حتی در شرایطی که او در حال "سکون" است برای هلند خطری خواهد بود و هلندی‌ها باید "برنامه خوبی" برای مبارزه با فوق ستاره آرژانتین داشته باشند.

هلندی‌ها در مسابقه یک چهارم نهایی روز جمعه در قطر، در دیداری مملو از تاریخ و پیشینه قبلی در جام‌های جهانی، خصومت‌ها را با آلبی سلسته از سر خواهند گرفت. آرژانتین در فینال 1978 هلند را شکست داد. همچنین 8 سال قبل در دیدار نیمه‌ نهایی جام‌جهانی 2014 لاله‌های نارنجی به مصاف آرژانتین رفتند و شاگردان فن خال در ضربات پنالتی مغلوب مسی و یارانش شدند و حالا این شانس را خواهند داشت که جمعه شب انتقام بگیرند.

فن دایک زمانی که لیورپول در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2018-19 بارسلونا را شکست داد به مصاف مسی رفته بود اما این بازیکن آرژانتینی در حال حاضر توانسته سه گل در قطر به ثمر برساند. بنابراین، طبیعتاً او می داند که ستاره پاری سن ژرمن و برنده هفت بار توپ طلا، بازیکنی است که هرگز نمی توانید چشمان خود را از آن بردارید.

فن دایک گفت:《مشکل سخت او این است که وقتی ما در حال حمله هستیم، او در گوشه‌ای در حال خنک کردن موتورش خواهد بود. شما باید از نظر سازماندهی دفاعی بسیار تیز باشید. بازی مقابل او باعث افتخار است. من یا هلند قرار نیست مقابل او قرار بگیریم، بلکه هلند مقابل آرژانتین قرار خواهد گرفت. هیچ کس نمی تواند این کار را به تنهایی انجام دهد و برای مهار او ما باید یک برنامه خوب ارائه دهیم.》

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ye5y2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمایت لئو مسی از ستاره مغضوب: به اوج برمی‌گردی
جام جهانی قطر

لیونل 1000 : بازی تاریخی در انتظار مسی
نابغه فردا به هزار می‌رسد

اخبار داغ جام جهانی قطر/ از تهدید لیونل مسی تا عذر خواهی سرمربی آمریکا
در فرتاک ورزشی برنامه همراه با جام جهانی قطر ببینید؛