تاریخ انتشار: 1402/02/13 20:39
ادعای فابریتزیو رومانو:
کد خبر: 6909

مسی یک ماه پیش تصمیم به ترک پی‌اس‌جی گرفت

فابریتزیو رومانو مدعی است لیونل مسی از یک ماه پیش تصمیم خود را برای ترک پاری سن ژرمن گرفته است.
مسی یک ماه پیش تصمیم به ترک پی‌اس‌جی گرفت

درحالیکه سفر جنجالی لیونل مسی به عربستان سعودی باشگاه او پاری سن ژرمن را خشمگین کرده و باعث تعلیق دو هفته‌ای ستاره آرژانتینی شده فابریتزیو رومانو مدعی شد مسی از یک ماه پیش تصمیم قطعی خود را گرفته و تردیدی در ترک کردن پی‌اس‌جی ندارد.

به نظر می‌رسد تصمیم پاری سن ژرمن برای تعلیق مسی بعد از سفرش به عربستان آخرین میخ به تابو رابطه او و این باشگاه است. اما رومانو مدعی است مسی در روزهای اخیر به این نتیجه نرسیده که بهتر است پاریس را ترک کند و تصمیم قطعی او از یک ماه پیش گرفته شده بود.

لیونل مسی

این در حالی است که سفر مسی به عربستان به این شایعات دامن زده که پیوستن به یک باشگاه عربستانی یک گزینه محتمل برای ابرستاره آرژانتینی است. در سوی دیگر دو باشگاه بارسلونا و اینترمیامی هم دیگر گزینه‌های جدی او هستند. بلوگرانا مدتی است بی‌وقفه از بازگشت مسی صحبت می‌کند و مالک اینترمیامی، دیوید بکام، هم اخیرا شخصا به پاریس رفت و با حضور در تمرین پی‌اس‌جی با مسی صحبت کرد.

مسی از نظر فوتبالی قادر به بازگشت به لالیگا و بازی با پیراهن بارسا است و البته در صورت پیوستن به لیگ عربستان یا لیگ MLS آمریکا هم می‌تواند درخشان ظاهر شود. او در این فصل برای پاری سن ژرمن در لیگ یک فرانسه 28 مسابقه انجام داده و برای پاریسی‌ها 15 گل به ثمر رسانده و 15 پاس گل داده است.

لیونل مسی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gjyn3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسی اخراج شد!