تاریخ انتشار: 1398/03/20 19:24
امیدوارم مدیران بادران فوتبال زده نشوند؛
کد خبر: 97148

حسین زامهران:پیوستنم به بادران به دلیل حضور مهدی پاشازاده بود/بابت کسر قراردادها تمام بازیکنان به فدراسیون شکایت کردند

مهاجم بادران گفت: بابت کسر قراردادهایمان به فدراسیون شکایت کردیم و تا این لحظه مدیران بادران وعده های خود را عملی نکردند.
حسین زامهران:پیوستنم به بادران به دلیل حضور مهدی پاشازاده بود/بابت کسر قراردادها تمام بازیکنان به فدراسیون شکایت کردند

حسین زامهران مهاجم تیم بادران در گفت و گوی اختصاصی با فرتاک ورزشی اظهار داشت: پیوستنم به بادران در روهای آخر نقل و انتقلات تنها به دلیل حضور اقای پاشازاده بود که فصل گذشته هم برای نساجی با من صحبت کردند اما این اتفاق متاسفانه در آن برهه رخ نداد و خوشبختانه این اتفاق در این فصل رقم خورد.

وی افزود:در دوران آقای کاظمی چند جلسه محرومیت برای من رخ داد و متاسفانه بعد از محرومیت هم مصدومیت گریبانگیر من شد و همین امر باعث شد در دوران آقای کاظمی کمتر به بازی گرفته شوم.

زامهران در مورد کسر قرارداد بازیکنان گفت:ماجرای کسر قرار داد در تیم ما از این قرار است که ابتدای فصل بازیکنانی که قرارداد بسته بودند در صورت عدم صعود به لیگ برتر ۳۰ درصد از  مبلغ قراردادشان کسر شوداما این بند در قرارداد من و بازیکنانی که در روزهای پایانی به این تیم پیوستند وجود ندارد،در فصل گذشته همه اطلاع دارند تیم بادران بسیار کمتر از فصول گذشته هزینه کرده و خیلی از تیم ها بیشتر از این تیم هرینه کردند و نتیجه آن هم دیدند،در زمان آقای کاظمی تیم ما ۵ برد کسب کرد که هیچ پاداشی به ما تعلق نگرفت،این کسر قرارداد البته کاملا غیر قانونی است و تمامی بازیکنان به فدراسیون شکایت کردند.

مهاجم بادران اضهار داشت: من بعد از نیم فصل اول با دو پیشنهاد لیگ برتری مواجه شدم و قرار بود از این تیم جدا شوم اما باشگاه اجازه جدایی به من نداد و مجبور شدم نیم فصل دوم را در این تیم ادامه دهم هدف من برای فصل بعد بازگشت به لیگ برتر است تا اشتباهاتی که در انتخاب های ۲ فصل گذشته را داشتم جبران کنم.

زامهران در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که باشگاه بادران و شخص دکتر قربانیان و خانوم‌ مهندس موسوی در این فصل اتفاقات خوبی برایشان رقم بخورد و به اهدافی که دارند برسند تا این عزیزان که از جیب شخصی خود خرج می‌کنند از فوتبال دور نشوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/457qkm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی مس کرمان - بادران؛ تقابل حیثیتی نارنجی‌ها