تاریخ انتشار: 1398/02/21 10:01
کد خبر: 100595

پیش بازی صنعت نفت - استقلال؛ برد تنها راه چاره؛ آخرین کورسوی قهرمانی!

در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم صنعت نفت آبادان مقابل استقلال تهران صف‌آرایی خواهد کرد. شاگردان فرهاد مجیدی با هر نتیجه‌ای بجز پیروزی شانس قهرمانی را از دست خواهند داد و کسب سهمیه آن‌ها نیز به خطر می‌افتد.
پیش بازی صنعت نفت - استقلال؛ برد تنها راه چاره؛ آخرین کورسوی قهرمانی!

تیم صنعت نفت آبادان با پیروزی 2 بر 0 مقابل نساجی در قائم شهر نشان داد که حریف سرسختی برای استقلال در هفته بیست و نهم لیگ برتر خواهد بود. شاگردان سرجیو هیچ نشانی از صنعت نفتی که بازی رفت را 3 بر 0 مقابل استقلال واگذار کرد را ندارند.

صنعت نفت با 6 پیروزی، 15 مساوی و 7 باخت اکنون 33 امتیازی هستند ولی نکته منفی این تیم تعداد گل‌های خورده بالای آن‌هاست. شاگردان سرجیو 30 گل دریافت کرده‌اند در حالیکه استقلال کمتر از نصف این تعداد را در تعداد گل‌های خورده خود می‌بینند.

استقلال با فرهاد مجیدی حداقل در لیگ برتر شرایط مناسبی را تجربه می‌کند و برد مقابل استقلال خوزستان آن‌ها را همچنان به قهرمانی امیدوار کرده است. البته شاگردان مجیدی باید منتظر دیدار فردای پرسپولیس و ماشین سازی باشند چراکه در صورت پیروزی سرخ‌پوشان، استقلال حتی در صورت برد مقابل صنعت نفت نیز شانس قهرمانی را از دست خواهند داد.

اما یک نبرد دیگر نیز در بالای جدول جریان دارد که نبرد کسب سهمیه است. با توجه به فشردگی امتیازی، استقلال باز هم چاره‌ای جز پیروزی نخواهد داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zjpaz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



علاقه استقلال شفر به برد 3-0