تاریخ انتشار: 1402/02/17 00:12
کد خبر: 6711

متین عباسی: از استقلال نود به هامبورگ رسیدم

متین عباسی در گفت وگو با فرتاک ورزشی گفت: در فوتبال ایران به فوتبال پایه زیاد اهمیت نمی دهند.
متین عباسی: از استقلال نود به هامبورگ رسیدم

متین عباسی یکی دیگر از بازیکنان پرورش یافته‌ آکادمی استقلال نود است که حتی توانست به فوتبال آلمان هم راه پیدا کرده و دو سال در پایه‌های هامبورگ بازی کند. او در خصوص حضورش در کشور آلمان و وضعیت خودش گفت و گویی با فرتاک ورزشی انجام داده که او مجددا به آکادمی استقلال نود برگشته است.

فرتاک ورزشی: فوتبالت را از کجا شروع کردی؟

من از ۵ سالگی فوتبال بازی می‌کنم که در آکادمی‌های مختلف کار کردم و در نهایت به آکادمی استقلال نود رسیدم. چند سال در این تیم حضور داشتم که از همین آکادمی راهی آکادمی هامبورگ آلمان شدم و د‌و سال در این کشور بازی کردم که به دلیل یک سری مشکلات دوباره مجبور شدم به ایران برگردم و الان هم با استقلال نود تمرین می کنم تا آماده شوم و احتمالا دوباره به آلمان برگردم.

فرتاک ورزشی: از شرایط فوتبال در آلمان رضایت داشتی؟

از هر لحاظ رضایت داشتم و امکانات این کشور را با ایران نمی شود مقایسه کرد. من روزی که می‌خواستم به ایران برگردم مربی هامبورگ اجازه نمی داد و چندین بار درخواست کرد بمانم ولی چون مشکلات داشتم مجبور شدم برگردم و در ایران به فوتبالم ادامه دهم.

فرتاک ورزشی: با توجه به سنی که داری از فیزیک بدنی خوبی برخوردار هستی فکر می کنی در همین فوتبال ایران حقت را بگیری و در سطح بالاتر بازی کنی؟

همه چیز بستگی به خود بازیکن دارد و من هم تلاش‌ می کنم به هدفی که دارم برسم. البته‌ فوتبال ایران یک سری مشکلات آن هم در پایه‌ها دارد که زیاد به آن توجه نمی شود و خیلی وقت ها سرمایه سوزی می کنند. سرمایه سوزی از این جهت که اکثر تیم ها به دنبال‌ نتیجه گرفتن هستند و زیاد به بازیکنان جوان بها نمی دهند و بیشتر دنبال نتیجه گرفتن هستند. به جز این هم اگر در فوتبال ایران رابطه و ضابطه نداشته باشی بعید است به خواسته ات برسی.

فرتاک ورزشی: حرف پایانی؟

از همه مربیانم بخصوص؛ آقایان ایوب اصغرخانی، رضا پورمحمد، رحیم ندری، کاظم زارع پور و پدر و مادرم نهایت تشکر را می کنم که برای پیشرفت فوتبالم کمک می کنند تا به هدفم برسم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k8vv3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طعنه معنادار به برد پرسپولیس؛ ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند.../ حتی رختکن میزبان هم به پرسپولیس رسید!