تاریخ انتشار: 1395/06/31 13:55
کد خبر: 260223

روز پرنشاط استقلالی ها/خاطره بازی و ...

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که ۵ بازیکن این تیم در ورزشگاه آزادی حضور پیدا نکردند
روز پرنشاط استقلالی ها/خاطره بازی و ...

تیم فوتبال استقلال پس از برتری مقابل ذوب‌آهن، از ساعت 11 امروز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی، تمرینات خود را پیگیری کرد.

* بختیار رحمانی، کاوه رضایی، جابر انصاری و سیدحسین حسینی 4 بازیکنی بودند که در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشتند.

* قبل از شروع تمرین امروز علیرضا منصوریان حدود 10 دقیقه با شاگردانش صحبت و در مورد نحوه برنامه‌ریزی استقلال در تعطیلات، دیدار جام حذفی و بازی روز گذشته مقابل ذوب‌آهن با آنها به صحبت پرداخت.

* بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال در بازی روز گذشته مقابل ذوب‌آهن حضور داشتند، امروز به ریکاوری پرداخته و سپس به استخر و سونا رفتند.

* نصرالله عبداللهی و بهتاش فریبا از نزدیک تماشاگر برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان شدند.

* علی چینی، مربی تیم استقلال امروز به همراه فرزندان خود به محل تمرین آمده بود در اواسط تمرین سرمربی استقلال این دو کودک خردسال را نزد خود فرا خواند و مثل کلاس درس، برای آن توضیحاتی می‌داد که علی چینی از فرزندانش می‌خواست به صحبت‌های منصوریان گوش کنند.

* درست مثل روزهای گذشته در ورزشگاه آزادی تماشاگری در محل تمرین حضور نداشت.فقط چند نفر به صورت اتفاقی در محل تمرین حضور داشتند که یکی از تماشاگران چند شاخه گل آبی رنگ به سرمربی استقلال هدیه داد و منصوریان هم از او تشکر کرد و یه یکی از اعضای تدارکات تیم داد تا بعد از تمرین با خودش ببرد. 

* اشکان نامداری که از چند روز پیش به تمرینات استقلال اضافه شده، امروز نیز با حمید بابازاده، رحمتی و ارشیا بابازاده را تمرین داد.

* بخش اول تمرین امروز به تنیس فوتبال اختصاص داشت که در این مسابقه برخلاف روزهای گذشته خبری از منصوریان و رحمتی نبود. در بخش بعدی بازیکنان در دو گروه فوتبال با دروازه‌های کوچک بازی کردند که در این مسابقه کری خاصی بین بازیکنان برقرار بود. رحمتی در نقش بازیکنی که دروازه‌بان نبود بازی می‌کرد و توپ را از تیم روبرو می‌گرفت وی با صدای بلند از بهنام برزای که در تیم مقابلش بازی می‌کرد می‌خواست توپ را به او پاس بدهد و به این شکل هم تیم‌هایش را تشویق می‌کرد تا برزای را دست‌ِ‌کم بگیرند. در ادامه میلاد زکی‌پور با حرکات نمایشی توپ را از دست داد که منجر به باز شدن دروازه تیمش شد و در این لحظه منصوریان به او تدکر داد و گفت «پسر خوب باید یاد بگیری این اداها و حرکات را کنار بگذاری!»

* در حین برگزاری این فوتبال محسن کریمی از ناحیه کشاله کمی احساس درد کرد که منصوریان خطاب به وی گفت محسن چرا همیشه درد داری که کریمی گفت باید دو ماه مرتب روی پایم کار کنم تا دردش از بین برود.

* در بخش بعدی تمرین امروز علیرضا منصوریان برای دقایقی با دستیاران خود در گوشه‌ای از زمین صحبت کرد و سپس در خصوص صحنه‌های بازی روز گذشته هم با مهدی رحمتی به گفتگو پرداخت. وی طوری در زمین حرکت می‌کرد که ظاهراً در حال توصیه‌هایی در مورد جای‌گیری به دروازه‌بان اول تیم استقلال بود.

* هنگامی که بازیکنان اصلی استقلال مشغول سرد کردن بدن‌های خود بودند، یکی از مربیان استقلال فرزند علی چینی را در آغوش گرفت و او را به آسمان پرتاب کرد. در این لحظه خسرو حیدری رو به علیرضا منصوریان گفت آقا مراقب باشید بچه مردم نابود نشود! هاشم بیک‌زاده یک بار یک بچه را به هوا پرتاب کرد و یادش رفت که بچه را دوباره در آغوش بگیرد، آن کودک هم به زمین خورد و رباط صلیبی‌اش پاره شد. این حرف حیدری باعث خنده منصوریان و اعضای کادر فنی تیم استقلال شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تمرینات تیم فوتبال استقلال فردا و پس فردا تعطیل خواهد بود و آبی‌پوشان از روز شنبه برای دیدار مقابل ملوان نوین که روز دهم مهرماه در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می‌شود، به آماده‌سازی خواهند پرداخت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zy6ya

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهباززاده به استقلال برمی گردد؟