تاریخ انتشار: 1395/08/26 13:40
کد خبر: 248850

پکرمن: مسی تفاوت‌ها را رقم زد

خوزه پکرمن ضمن اظهار تاسف از شکست کلمبیا مقابل آرژانتین اعلام کرد لیونل مسی تفاوت‌ها را رقم زد.
پکرمن: مسی تفاوت‌ها را رقم زد

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، رشخوزه نستور پکرمن پس از شکست شاگردانش مقابل آرژانتین اعلام کرد تنها تفاوت دو تیم در داشتن یا نداشتن لیونل مسی بود. ضربه ایستگاهی تماشایی مسی در دقیقه ۱۰ آرژانتین را در این دیدار پیش انداخت و دو پاس گل دیگر از لیونل مسی باعث شد این دیدار با حساب ۳-۰ به سود میزبان به پایان برسد تا آرژانتین بار دیگر به روند پیروزی‌های خود بازگردد. پکرمن در کنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار گفت:

آن‌ها گل اول این دیدار را به ثمر رساندند و این گل باعث قوی‌تر شدن آن‌ها شد. بازی را خوب آغاز کردیم و موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم، اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم ممکن بود شرایط بازی عوض شود. پس از اینکه گل‌های اول و دوم را دریافت کردیم شرایط برای ما دشوار شد، مسی تفاوت‌ را رقم زد.

این شکست باعث شد تا کلمبیا به رتبه ششم رقابت‌های انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی سقوط کند در حالیکه در دو دیداری که این تیم در این ماه انجام داد نتوانست دروازه حریفان خود را باز کند، پکرمن در این خصوص ادامه داد:

به سختی به گل می‌رسیم، هرچند که فالکائو بازی خوبی ارائه داد اما موفق به گلزنی نشد، باید برای حل مشکلات موجود بیشتر تلاش کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27nlln

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مسی مقابل کلمبیا به میدان می‌رود