تاریخ انتشار: 1402/04/23 16:52
کد خبر: 2705

جزئیاتی از آخرین وضعیت سپاهان در اردوی ترکیه

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان با اشاره به آخرین وضعیت سپاهان در اردوی ترکیه گفت: آخرین دیدار تدارکاتی سپاهان پیش از عزیمت به ایران، عصر امروز با تیم ابها عربستان برگزار می‌شود.
جزئیاتی از آخرین وضعیت سپاهان در اردوی ترکیه

تیم فوتبال سپاهان طی روزهای اخیر در ترکیه حضور داشته و در سه دیدار تدارکاتی هم به میدان رفته است. ادامه تمرینات شاگردان مورایس در حالی بوده که چندین بازیکن هم طی روزهای اخیر به اردوی طلایی پوشان اضافه شده‌اند وحالا آنها با شرایط مساعدتری به ایران بازخواهند گشت.

مسعود سعیدی با اشاره به شرایط اردوی تیم سپاهان در کشور ترکیه اظهار داشت: شرایط تیم بسیار خوب است و تمرینات تیم سپاهان در اردوی ترکیه از روز دوشنبه 12 تیرماه در کمپ تمرینی شهر ازمیت کشور ترکیه  آغاز شد و بازیکنان سپاهان طی روزهای گذشته روزانه در دو نوبت صبح و بعداز ظهر به تمرین می‌پرداختند.

وی با اشاره به دیدارهای تدارکاتی طلایی‌پوشان ادامه داد: سپاهان در این اردو سه دیدار تدارکاتی برگزار کرد. در نخستین دیدار مقابل سوکلیا مولداوی به پیروزی پرگل 8 بر صفر دست یافت و در دیدار دوم مقابل تیم جی کی آکادمی غنا به برتری 3 بر یک دست پیدا کرد و در سومین دیدار مقابل تیم الکویت، قهرمان کشور کویت، به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کرد.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان بیان کرد: قرار است تیم اصفهانی امروز در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از عزیمت به اصفهان، به مصاف تیم ابهای عربستان برود و بر آمادگی بازیکنان خود بیافزاید.  تیم ابهای عربستان یکی از تیم‌های سوپرلیگ عربستان به شمار می‌رود که قرار است از ساعت 17:30 امروز به وقت ترکیه در ورزشگاه ادیس اسپورت ترکیه با سپاهان بازی کند. 

سعیدی خاطرنشان کرد: رضا شکاری و کاوه رضایی از ابتدای اردو به تمرینات سپاهان اضافه شده‌اند و پس از آن رضا اسدی نیز به تمرینات تیم اضافه شد. همچنین از چند روز پیش احسان پهلوان و عیسی آل کثیر و پس از آنها هادی محمدی هم به جمع بازیکنان تیم اضافه شده‌اند و در کنار تیم به تمرین می‌پردازند. 

وی درباره جزئیات تمرینات سپاهان تا آغاز مسابقات لیگ برتر نیز صحبت کرد: بازیکنان سپاهان روز دوشنبه برای ازسرگیری تمرینات خود به ایران سفر می‌کنند و پس از یکی دو روز استراحت، تمرینات خود را بار دیگر در اصفهان از سر می‌گیرند.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: خوشبختانه شرایط همه بازیکنان بسیار خوب است و همه با انگیزه بسیار در اردوی تیم حاضر هستند و برای آغاز باکیفیت مسابقات لیگ برتر آماده می‌شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2am5k2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سپاهان به مصاف تیم عربستانی می‌رود