تاریخ انتشار: 1395/09/08 19:59
کد خبر: 246360

سرمربی تیم ملی برزیل، مسی را جزو ۳ بازیکن برتر دنیا قرار نداد

سرمربی سلسائو از معرفی مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا در زمره سه بازیکن برتر جهان در سال ۲۰۱۶ امتناع کرد.
سرمربی تیم ملی برزیل، مسی را جزو ۳ بازیکن برتر دنیا قرار نداد

به گزارش فرتاک ورزشی، با نزدیک شدن به زمان معرفی سه نامزد نهایی جایزه بهترین بازیکن فیفا، تیته سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل نیز سه گزینه خود را برای کسب این جایزه معرفی کرد که لیونل مسی جزو آنها نیست.

تیته در گفت‌و‌گو با شبکه استادو دسائوپائولو، اظهار داشت: مسی بهترین بازیکن دنیاست، اما در فصل گذشته کریستیانو رونالدو از همه بهتر بود. او با توجه به دستاوردهایی که فصل گذشته داشت، بازیکن بهتری بود. پس از رونالدو، نیمار (مهاجم برزیلی بارسلونا) در رده دوم قرار می‌گیرد و آنتوان گریزمان (مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید) سوم است.

تیته درباره بیرون گذاشتن مسی از فهرست سه نفره خود عنوان کرد: من مسی را کنار می‌گذارم، چون او امسال زیاد مصدوم شد. کریستیانو اما بازیکنی مستقیم و نیرومند است که با گل‌هایی که می‌زند بازی‌اش جذاب است.

پروسه معرفی برنده جایزه بهترین بازیکن فیفا امسال با سال‌های گذشته تفاوتی بزرگ داشته است، چرا که 50 درصد آرا به سرمربیان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی تعلق دارد و 50 درصد دیگر رسانه‌ها و کاربران سایت فیفا.

سال گذشته که آخرین سال ادغام توپ طلا و جایزه بازیکن سال فیفا بود، لیونل مسی برنده مهم‌ترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال شد و پس از آن رونالدو و نیمار بیشترین رأی را کسب کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2laba7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی برزیل: مسی را به رونالدو ترجیح می دهم