تاریخ انتشار: 1402/05/02 23:00
کد خبر: 2114

تیرک دروازه چالوسی ها را از مسیر صعود دور کرد

بدشانسی نیکاپارس از پایان دیدار مقابل شادکام شروع شد
تیرک دروازه چالوسی ها را از مسیر صعود دور کرد

به گزارش اختصاصی خبرنگار فرتاک ورزشی از مشهد رقابت‌های لیگ سه فوتبال کشور یک هفته دیگر به پایان می رسد و چهره تیم های صعود و سقوط کننده به نوعی مشخص شده است .

در این گزارش می‌خواهیم سری بزنیم به وضعیت نیکاپارس چالوس ، تیمی که با هدایت حسن اشجاری در این فصل آمار خوبی از خود نشان داد .

اشجاری در شرایطی از بازی چهارم نیم فصل اول به جمع چالوسی ها اضافه شد که این تیم در ۴بازی ابتدایی تمام بازی هایش را به حریفان واگذار کرده بود .

از همین رو با تغییر و تحولات کادرفنی در نیکا و آمدن بازیکن اسبق ذوب آهن و استقلال تهران در راس کادرفنی، به یکباره نیکا متحول شد و حتی رکورد کلین شیت تیم بدون شکست تا پیش از بازی مقابل شریعت نوین مشهد در هفته شانزدهم  به شاگردان این مربی تعلق داشت و مسیر نیکایی را به سمت صعود هموار کرد.

اما بدشانسی  اشجاری از آنجایی پایش به  تیم وی باز شد که دیدار برده مقابل شادکام مشهد را در ثانیه های پایانی با تساوی عوض کرد. بازی که از هفته دهم نیم فصل نخست در ورزشگاه امام رضا علیه السلام این شهر برگزار شد و حواشی و حرف و حدیث های بسیاری بدنبال داشت .

بعد این بازی رفته رفته رقابت‌ در صدر جدول برای سه تیم مدعی صعود به پلی آف نزدیک و نزدیک تر می شد و همین امر به نوعی تمرکز بازیکنان و کادرفنی تیم ها را به چالش می کشید و در روند عدم نتیجه گیری شاگردان اشجاری تأثیر داشت .

دومین بدشانسی آقای صعود هفته شانزدهم بازهم در مشهد و اینبار مقابل شریعت نوین این شهر در ورزشگاه ثامن الائمه علیه السلام رقم خورد . جائیکه اولین شکست تیم حسن اشجاری پس از حضور وی روی نیمکت نیکا به وقوع پیوست و رکورد کلین شیت های او تیمش هم شکسته شد . باخت دو بر صفری که با اشتباهات فردی بازیکنان و گلر دوم نماینده چالوس در تابلوی نتایج ثبت شد و علنا در روزی که دو تیم سرخپوشان و شادکام دو رقیب اصلی نیکا به مصاف هم رفتند و همه چیز برای دومی این تیم در جدول رده بندی مهیا بود ، اما با شاگردان اشجاری نتیجه را مقابل تیم محمد آتی تورک بازی را واگذار کردند .

تکمیل شدن پازل بخت بد نیکاپارس چالوس در خانه !

شاید دیدار مقابل عقاب تهران یکی از روزهای فراموش نشدنی سرمربی موفق اما بداقبال چالوسی بوده باشد.

دیدار خانگی و سرنوشت سازی که در هفته هفدهم مقابل عقاب تهران در چالوس برگزار شد و تیم نیکاپارس چالوسی که تا دقایق پایانی موفق شده بودند حریف پایتخت نشین خود را همانند دیدار رفت با یک گل مغلوب کنند ، اینبار تنها ده دقیقه مانده به دبلی دیگر گل تساوی توسط بازیکن عقاب زده شد تا آه از نهاد کاپیتان اسبق ذوب آهن بگذرد .

پس از دریافت گل مساوی بازیکنان میزبان حملات شدیدی را روی دروازه حریف طراحی کرد ، اما راه به جایی نداشت .

در دقایق پایانی وقت های اضافه اویس کرد جهان این فرصت را داشت تا امید را به اردوی تیمش برگرداند و با یک ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه عقاب توپ را به تیرک دروازه کوبید تا همین کافی باشد نیکاپارس چالوس با هدایت حسن اشجاری از صعود به مرحله پلی همانند شادکام مشهد بازبماند .

شایان ذکر است نیکاپارس چالوس تا پایان هفته هفدهم لیگ سه فوتبال کشور با ۲۶ امتیاز هم امتیاز با شادکام مشهد در رده چهارم گروه اول قرار دارد .

مجتبی رجب زاده


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3npzr2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست نیکاپارس چالوس و اشجاری . کار بزرگ  شریعت نوین در مشهد
کلین شیت تیم بدون شکست ، شکسته شد

آقای صعود به نیکاپارس پیوست
سرمربی جدید باشگاه نیکاپارس چالوس معرفی شد؛