تاریخ انتشار: 1402/06/16 13:49
کد خبر: 32

رونالد کومان: من هرگز آن اتهام را به لیونل مسی نمی‌زنم

رونالد کومان گفت که بر خلاف لوئیس فن خال تصور نمی کند که آرژانتین با کمک فیفا و داوران قهرمان جام جهانی شده باشد.
رونالد کومان: من هرگز آن اتهام را به لیونل مسی نمی‌زنم

 روز سه شنبه لوئیس فن خال، مربی تیم ملی هلند در جام جهانی 2022، ادعایی عجیب را مطرح کرد و گفت که در جام جهانی همه چیز را برای قهرمانی آرژانتین و لیونل مسی مهیا کرده بودند و آلبی سلسته با کمک فیفا و داوران جام را بالای سر برد. هلند با او در یک چهارم نهایی در ضربات پنالتی به آرژانتین باخت و لیونل مسی برابر وی شادی گل کنایه‌آمیزی را نیز به نمایش گذاشت. فن خال هنوز آن بازی و حواشی اش را فراموش نکرده و ابایی از وارد کردن این اتهام به قهرمان جهان نداشت.

رونالد کومان، مربی حال حاضر هلند، که در نشست خبری بازی با یونان در مقدماتی یورو 2024 شرکت کرده بود، در پاسخ به سوالی در مورد ادعای جنجالی فن خال گفت: «من جای لوئیس بودم، آن حرف را نمی زدم ولی باید به فن خال و نظرات مختلف احترام گذاشت. هر کسی می تواند نظرش را بگوید ولی من چنین اتهامی به مسی و آرژانتین نمی زنم.»

لیونل مسی

کومان ادامه داد: «من چه در دوران بازی برای بارسا (1989 تا 1995) و چه دو سالی که آنجا مربی بودم، در برخی مقاطع به نظرم می رسید داوری ها به سود رئال و به ضرر بارسلوناست ولی واقعا نمی توان چنین ادعایی را علنی مطرح کرد وقتی هیچ دلیل و نشانه مشخصی ندارید. در چنین شرایطی بهتر این است اصلا چیزی نگویید و سکوت کنید.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/v3ekp3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش کومان به تصویر جنجالی منتشر شده از مسی