تاریخ انتشار: 1395/12/05 16:27
مدافع خونه به خونه مطرح کرد؛
کد خبر: 227226

سلیمان‌زاده: شانس صعود دست خودمان است

مدافع مستحکم تیم فوتبال خونه به خونه مازندران گفت: سه امتیاز دیدار با راه آهن کمک زیادی کرد تا در کورس قهرمانی باقی بمانیم ولی کار ما هنوز تمام نشده است و 9 فینال دیگر را در پیش داریم.
سلیمان‌زاده: شانس صعود دست خودمان است

به گزارش فرتاک ورزشی، رامتین سلیمان زاده اظهار داشت: این بازی حکم بازی مرگ و زندگی را برای ما داشت و حتی تساوی هم به درد ما نمی خورد. ولی با همت بازیکنان تیم و درایت کادر فنی موفق شدیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم و خوشحال و خندان به شهرمان بازگردیم.

سلیمان زاده در ادامه افزود: خدا را شکر دو هفته اخیر نتایج به گونه ای رقم خورد که تیم های مدعی صعود یا شکست خوردند یا به تساوی دست یافتند تا شرایط به نفع ما رقم بخورد. البته درست است که دو دیدار اخیر را بردیم ولی به نظرم اتفاق خاصی رخ نداده است و هنوز مانده از صعود حرف بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک اگر بردهای مان تداوم داشته باشد ظرف سه چهار هفته دیگر به رده های بالای جدول صعود می کنیم. پس از آن سایر بازی های ما در سال 96 با تیم های مدعی مانند مس کرمان، ملوان و گل گهر سیرجان خواهد بود که حکم بازی فینال و 6 امتیازی خواهد داشت و بسیار حیاتی خواهد بود.

مدافع خونه به خونه با بیان اینکه شانس صعود به لیگ برتر دست خودمان است، گفت: خونه به خونه به اگر و اما نیاز ندارد و با نتایجی که بازی به بازی برای خودمان رقم می زنیم می توانیم به لیگ برتر صعود کنیم.

رامتین سلیمان زاده در خصوص فرق خونه به خونه مرزبان با خونه به خونه دست نشان گفت: من در جایگاهی نیستم که بخواهم در این خصوص توضیح دهم. آقای مرزبان برای تیم خیلی زحمت کشیدند و تمام توان شان را گذاشتند ولی خب متاسفانه تلاش شان نتیجه نداد. برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

سلیمان زاده در ادامه افزود: در چند هفته اخیر شرایط فرق کرده است. صبح و بعدازظهر تمرین می کنیم و آقا نادر با تمرینات فشرده اش بازیکنان را از لحاظ شرایط بدنی به شرایط مطلوب رسانده است و بازیکنان در نبردهای تن به تن و بازی های درگیرانه موفق تر عمل می کنند. کما اینکه در دو بازی اخیر که خیلی فیزیکی بود ما برنده میدان بودیم.

وی در خصوص مصدومیتش در دیدار مقابل راه آهن نیز گفت: حول و حوش دقیقه 70 بازی ضربه ای به مچ پایم خورد و کمی ورم کرد. البته چیز خاصی نیست و با مقداری یخ درمانی کردم و آب درمانی برطرف شد.

 رامتین سلیمان زاده ضمن تشکر از هواداران خونه به خونه گفت: دست شان درد نکند. هواداران همیشه در شرایط سخت از ما حمایت کردند و انتظار دارم دست حمایتی شان را از سر ما بازیکنان برندارند و همچنان امیدوارانه حمایت کنند تا با صعود به لیگ برتر خوشحالی را بر لبان مسئولان باشگاه و مردم مازندران به ارمغان بیاوریم.

مدافع خونه به خونه در پایان گفت: از حس و حال حاج قاسم به خوبی مشخص است که چقدر دوست دارد این تیم لیگ برتری شود. معتقدم تیمداری برادران حسن زاده در این شرایط اقتصادی بسیار ارزشمند است و مسئولان  مازندران و بابل باید نهایت حمایت را از این آنها داشته باشند. امیدوارم با صعود خونه به خونه به لیگ برتر دل این خانواده را شاد کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27b6wn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باقری: خدا خودش می‌داند هیچ وقت برای خونه‌به‌خونه کم نگذاشتم
اختصاصی| مهاجم خونه به خونه مطرح کرد؛