تاریخ انتشار: 1397/10/27 18:58
اروند 0 - مس رفسنجان 1 ؛
کد خبر: 113491

سبقت اروندی‌ها از ملوان با رسیدن به قعر/ میشو یقه میزبان را گرفت

روند خرمشهر در خانه نیز نتوانست نتیجه خوبی بگیرد و به ناکامی‌اش در لیگ یک ادامه می‌دهد.
سبقت اروندی‌ها از ملوان با رسیدن به قعر/ میشو یقه میزبان را گرفت

از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور و از ساعت 14:15 در ورزشگاه نفت و گاز اروندان دو تیم اروند خرمشهر و مس رفسنجان به مصاف هم رفتند که در پایان 90 دقیقه این بازی، این تیم مهمان بود که موفق شد سه امتیاز حساس این بازی را به حساب خود واریز کند.

گرچه نیمه اول این دیدار به دلیل آلودگی اطراف ورزشگاه بانتیجه 0-0 به پایان رسید، اما هواداران حاضر در ورزشگاه در نیمه دوم بازی بسیار زیباتری را شاهد بودند. جایی که یاسر درویشی وینگر مس رفسنجان نیز موفق شد در دقیقه 55 قفل دروازه اروند را باز کند و سه امتیاز برای تیمش به ارمغان بیاورد.

مس رفسنجان باکسب این سه امتیاز حیاتی، 17 امتیازی شد و باتوجه به شکست فجرسپاسی در این هفته و تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم، به رده یازدهم جدول صعود کرد. اروند نیز 14 امتیازی باقی ماند و به قعر جدول چسبید.

ترکیب دو تیم به شرح ذیل می‌باشد؛

اروند: میکائیل ایمن تراج - محسن بنگر - آرام عباسی - حسن مهد لویی - علی هزامی - امین رضایی - سعید حیدری -  یاسر وکیلی - علی پور محمد -  محمد اوسانی - احسان پیرهادی

سرمربی: هومن افاضلی

مس رفسنجان: نیما علیپور - محسن ورزکار - محمد خان احمدی - امین مشایخ - سلمان بحرانی - حمید طاهری فر - محمد حسین مهرآزما - حسین علیپور - یاسر درویشی - حامد حیدری - اکبر صغیری

سرمربی: میشو کریستیچوویچ


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vgdxp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی اروند - مس رفسنجان؛ شانس اول میشو برای فرار از پایین جدول/ افاضلی و آنالیزی که خطا می‌رود